Poate fi o garnitura sau un simering. In cazul asta motorul nu e spart ci pierde ulei. Rezolva problema. Daca ramai fara ulei il poti cala si poti sa-l arunci.
Porneste dar nu va merge mult timp.Mai ales daca pierde si ulei. Daca se duce uleiul nu mai are ungere, piesele se freaca fara pelicula de ulei, se infierbanta si se dilata. Asta duce la calarea(blocarea )motorului.
De cand a inceput sa curga ulei, am mai mers vreo 100 de km (fara sa fi vazut balta de ulei de sub ea, nici nu banuiam). Dupa toate astea porneste la sfert, curge ulei, iar cand opresc motorul nu mai curge. Barbotarea din timpul mersului sa fie de vina pentru scurgeri, ajungand uleiul la nivelul simeringului/garniturii cu pricina?
Sper sa fie ca dumneavostra si sa nu fie spart
Da.Stiu la ce te referi cand spui barbotare. E bine totusi sa verifici undeva la o rampa, sa te bagi sub ea cu o lanterna si sa vezi o eventuala fisura.
Voi da motorul jos si il voi spala, apoi decid inlocuirea pieselor sau a motorului complet. Multumesc pentru raspunsuri.