Imi aduc aminte ca am vazut un documentar in care se spunea ca SUV-ul Cayenne la momentul respectiv, a salvat Porsche de la faliment...si urmarea a fost ca si alte companii sa preia "reteta" asta pentru a-si creste vanzarile.
Acum Porsche, Lamborghini, Bentley sunt detinute de Volkswagen, deci ma gandesc ca deciziile se iau acolo.
Si Bugatti a apartinut celor de la Volkswagen, dar acum a fost preluata de Rimac...si cine stie ce planuri vor avea. Poate ca daca vor vedea ca facand doar hypercar-uri, nu le ies calculele, vor aborda lucrurile si altfel.
Mai sunt si altii care inca nu au apelat la SUV (ceea ce ma surprinde), cum ar fi Ferrari...insa pe cei de la Bugatti i-as baga intr-o categorie separata, alaturi de Pagani sau Koenigsegg, care fac foarte putine masini, foarte scumpe, pentru clienti extrem de bogati.
Pentru ca se considera ca sunt NUMAI de lux
la fel si Rolls-Royce
mai exact, sunt 2 moduri prin care poti sa faci bani cu un produs (ORICE produs) la modul cat mai ieftin si vinzi milioane, sau cat mai scump si vinzi cateva, dar din cauza pretului foarte mare, faci profit enorm
de asta exista masini in "editie limitata" si se fac, doar 7-8 maxim
anonim_4396 întreabă: