Nu cred că realizezi faptul că plăcuțele sunt din ceramică și discurile din metal, chiar și fără vreo problema este normal să scârțâie, mai ales la frânari bruște. Totuși se mai întâmplă să fie o mică asimetrie, sau să între vreo pietricică între disc și plăcuță și să mai scârțâie tare o perioada, până când acea pietricică se tocește.
Daca ai luat placute ieftine, e normal sa se auda. Sau daca ai pus placute noi si discurile sunt vechi. Discurile vechi au cu siguranta rugina pe margine si fac galagie. Sau a intrat ceva mizerie pe acolo.
Tu ti/ai schimbat franele sau un alt priceput? Placute de calitate sau de 25 de lei perechea? Sistemul in sine acolo a fost curatat, vaselina noua ( NUBpe placute )..etc etc..deci?
Persoana de la care am cumparat masina a schimbat placutele, oricum ma duc cu ea pe 8 luna viitoare la reprezentanta ca sa o verifice din toate punctele de vedere, dar ma gandeam ca daca au ceva sa nu se agraveze daca o mai folosesc pana atunci.
Am inteles, esti un pic anxios si mai vroiai cateva pareri..cam astea sunt motivele pentru scartait placute..sa nu scartaie tamburii.
Este normal, nu te stresa, si eu am problemuta asta de 3 ani incoace, si nu s-a intamplat nimic. Nu arunca bani sa iti inlocuiesti piesele!
Ar putea fi protectia discului stramba, vreo tablita pusa prost, un etrier montat necorespunzator ori gripat/care nu revine corect.
Pe aici vad ca au intervenit multi contabili si bucatari. Placutele ieftine NU scartaie de noi, nu e normal.
Singurele care scartaie sunt alea de competitie, dar nu oricine isi pune din alea pe masina.
Daca pui discuri ATE si placute Bosch (doar un exemplu), frana ar trebui sa fie foarte silentioasa.
Mai spuneai pe aici ca te duci in reprezentanta; nu stiu ce marca ai, dar majoritatea reprezentantelor ofera servicii foarte proaste. Cauta un service de cartier cu renume, acolo gasesti oameni pasionati, care isi respecta meseria.