Trebuie doar sa 'lipesti' ambreajul atent, in punctul in care cupleaza, la fel cum faci si la plecare, dar mult mai repede.
Ridici ambreajul mai repede pana la zona 'sensibila' (acolo unde pleaca de pe loc), iar acolo il tii putin, pana simti ca motorul a urcat la turatia corespunzatoare treptei de viteza in care ai schimbat.
Sincer nici mie nu-mi ies schimbarile 100% perfecte, mai ales cand am masini cu intarziere mare la accelerare/decelerare, sau cu tampoane uzate la motor/cutie.
Ca sa nu bruschez deloc, la mers incet, schimb la turatii mici (sub 2000rpm), si accelerez in timp ce ridic ambreajul, exact ca la plecarea de pe loc. Poti incerca asta, mai ales cand treci in treapta 2, accelereaza cand eliberezi ambreajul, ca sa nu mai existe acea smucitura, care de fapt e trecerea motorului de la relanti, in frana de motor, apoi in accelerare.
Poti sa lasi ambreuaju cat de usor vrei, dar in acelasi timp, cand ambreiajul ajunge in punctul in care cardanul se cupleaza(acel punct in care masina porneste la plecarea de pe loc) trebuie sa accelerezi usor.
Depinde si la ce turatii schimbi tu viteza.
Ia incearca de acum sa schimbi vitezele la 2000 de rotatii in sus.
Am inteles.dar deja mai am putin si termin orele de condus si inca am problema asta..In rest e ok