Daca test de compresie zice 0 posibil sa ai segmentii rupti, cel mai bine ar fi sa pui alt motor, reparatia unui motor sh ori se face profi ori deloc, iar profi costa de 3 ori mai mult decat un motor sh de 300E.
I-ai spart motorul vărule, sună platforma să te ia acasă și decizi pe drum dacă iei motor din dezmembrări să-l schimbi sau o dezmembrezi să vinzi piese, sau ce vrei tu să faci cu ea.
Fiind motor pe benzina, nu trebuie sa-ti vinzi casa pentru a-i reface compresia.
Pentru compresie ai nevoie de pistoane bune, segmenti ok, cilindri "fini" si supape 'corecte'.
Daca ti-a cazut compresia brusc, doar pe un piston, ori a crapat pistonul sau vreun segment, ori, cel mai probabil, s-a dus o supapa, adica a crapat sau s-a indoit/blocat, si nu mai inchide. O ureche mai de mecanic ar putea sa-si dea seama daca e supapa de admisie sau de evacuare, ascultand eventualele rateuri.
Vestea buna este ca un motor pe benzina poate fi reconditionat uneori si in buget de 2000-3000 de lei, cu tot cu manopera, iar dupa reconditionare va merge mai bine decat inainte sa se strice.
Cat despre problema: nu muntele ti-a stricat masina, ci mai degraba varsta, uleiul prost (daca ai pus cumva 10w40/15w40), poate si drumurile scurte. Motoarele mici oricum duc un numar mic de kilometri, in comparatie cu cele de la 1.4 in sus, in 4 pistoane, care merg mai relaxate.
George18011993 întreabă:
Andrewe întreabă:
BodenAlex întreabă: