Se opreste nu din cauza transmisiei, e ceva la motor, nu are legatura cu transmisia.
Tu cand pui frina, iei piciorul de pe acceleratie, atunci se intampla, nu pentru ca pui frina.
Ai putea avea relantiul f mic, ori mai stiu eu ce alte chestii, legate de alimentare, de aprindere.
Primul lucru este sa vezi daca la bord ai aprins ceva lumini, in special lumini aia engine, daca e aproinsa, atunci mergi si scaneaza, vezi ce coduri ai, apoi vei stii cam pe unde ar fi acea problema.
Nu are cum sa fie de la transmisie pentru ca atunci cand tu pui drina, tranmisia tot cuplata ramane, adica e tot in viteza, dar pentru ca nu mai accelerezi, ea nu are forta sa miste masina, nu are cum, sa spui ca iti opreste motorul.
Ambreajul ala sau Torque converter cum i se mai spune, in momentul cand opresti, sau incetinesti, acolo nu mai exista frecare fizica, adica nu mai este frecare intre miscarea de la motor si cutie cum zici tu.
E doara fluid care circula si roteste ceva turbine in acel ambreaj, dar nu se face un contact fizic intre placa de frictiune si transmisie.
La viteze mari asa se intampla, in afara de acel fluid care misca acele turbine, se cupleaza si o placa de frictiune, gen cum e si la ambreajul clasic si cupleaza motorul cu transmisia direct.
Cind pui frina, acea placa decupleaza si doara fluidul mai misca masina, m iar cand te opresti, fluidul ala are presiune f mica, nu poate misca masina, mai ales ca tu o tii infrinata.
Eu asa zic, e ceva legat de motor.Scaneaza masina vezi ce coduri ai, apoi revina si de stii codurile sau cod, decpinde cate is, o sa afli ce problema ai acolo.
Nu ai nici o lumina aprinsa la bord, dar totusi se opreste motorul, nu este in regula ce se intampla, nu prea existra sa se intimple ce spui, apoi sa nu ai nimic la bord.
Cineva poate o facut ceva sa nu se aprinda lumi ni la bord.Scaneaza masina chiar de nu ai lumini la bord aprinse cum spui. Apoi stii sigur cum sta treaba.
Luminile la bord cred eu ca se pot maslui, s-a nu se aprinda, dar computerul nul poate face nimeni sa minta, asa ca daca scanezi, sigur vei vedea ceva acolo.
Daca scanezi si nu e absolut nici un cod, stii sa cauti in alta parte.
Motorul nu trebuie sa se opreasca sub nici o forma, indiferent ce ai face.
Doar sa nu lucreze ceva cilindri, dar in cazul astra ar trebui sa ai ceva lumini aprinse la bord, plus ca ar trepida, ai simti chestia asta.
Normal ca mnu smunceste, e masina cu transmisie automata, n-are cum smunci.Bine se poate intampla dar f f usor de abia sa simti.Doar transmisia CTV aia nu smunceste absolut deloc.
Daca ai un scaner, scaneaza si vezi ce spune. Daca nu ai, mergi la cineva care are si un scaner de asta de buzunar e bun, tot iti arata ceva daca ar fi.
Cind masina sta in P si motorul este pornit ce turatie ai 800 rpm sau 500? Dar stai ca la tine este diesel, nu stiu la aia ce turatii ar fi la relantiu, in sf verifica chestia asta, pentru ca ar putea sa fie si asta o cauza.
Daca relatiul este mic, si masina intimpina rezistenta, tu cum esti cu piciorul pe frina, acceleratia este aia la relanti, iar de ai rpm mic, ar putea motorul sa se opreasca, fara sa iti aprinda la bord ceva.