Da. E o idee superba. Sincer. Ideea e ca motorul ala e oricum fiabil și cum zici ca a fost întreținută bine, ar fi o pierdere sa nu o folosești. În timp, poți sa ii faci și niște modificări interesante. La consum te ajuta deaswmenea și cuplu are suficient. Un swap de motor, o turbina mai mare, niște injectoare puțin mai mari, interne forjate și faci mașina aia de le e frica tuturor. Poți sa o chituiesti tu sa te ocupi de ea singur, nu e asa de greu și îți aduce satisfacție mai mare ca știi ca ai fost mereu tu care ai avut grija de ea. Drumuri bune. Și neapărat, kit de RS ( sau st măcar). Și jante mai mari. Mașina oricum are potențial sa arate beton. Poți sa o lași nițel cu niște Einbach uri și n ai ce vrea mai mult de la ea.
"fac 18, si tata are un focus mk 1 din 99... ce ziceti ca ma gandeam in felul urmator decat sa-mi iau una la 5 6 mi"
in jaful ăla de juma de milion de km nu impresionezi pe nimeni și cred că asta doare
Jaf masinile din ziua de azi sunt pisat... nu e vorba de impresionat ca daca vr imi iau masina de 10 mi e vorba de sentimentul pe care mi l da masinita aia, si pasiunea... ce sa stii tu
Sunt banii tăi, e treaba ta... ai intrebat ce părerea avem așa că:
Repet: in jaful ăla de juma de milion de km nu impresionezi pe nimeni și cred că asta doare
Concluzia asta spune multe despre cunostintele pe care le ai referitor la masini.
masinile din ziua de azi sunt pisat? masinile electrice de 500 cp sunt asa? sau alea hibride de 70k euro?
sa stim despre ce este vorba, din ce punct de vedere zici ca nu sunt ce trebuie masinile noi?
cred ca tu te referi ca masinile nu se mai fac asa fiabile ca acum 20 de ani, insa alea de acum 20 nu aveau atatia senzori, lux si dotari cate au acestea, este un compromis totusi dar unul spre bine, evident rau pentru omul modest, si indiferent pentru bogati, nu il simt cei care au foarte multi bani si nu le pasa daca o oarecare piesa costa 5000 de euro de exemplu.
stiu ca la nissan am dat 900 de euro pe un amarat de rulment acum cativa ani in urma, numai zic ce model de masina, dar e una de talia lui lambo lambo
Daca a luat-o rugina, s-ar putea sa bagi vreo 1500 euro doar in tinichigerie si vopsitorie.
Despre masina eu am o parere foarte buna, am avut una si era un mic bolid. Statea foarte bine pe drum, era o placere sa o conduc.
Dar sa stii ca la 2000 euro iei Focus 2, care e si mai misto. TDCI-urile sunt mai reusite decat TDDI.
Ma refeream la motor bro, ce dracu sa consume ulei din fabrica, si astea de 20 30k, ca nu suntem milionari atunci da nu te mai interesează ce se strica, sunt facute cu cap sa se strice, cele vechi erau facute sa reziste
Asta-i genul ala de cocalar care dacă aduce un E90 gata da pe spate pe oricine)). Crede-mă tăticule, ca dacă e un E90 și un Ford ca la băiatul asta făcut cu cap si frumos se pisa la orice pe acel E90 probabil cu schimbul de ulei făcut acum 50000 km ca merge și asa boss sau pe concluzia,, unde i fum e si putere ". Nu știi tu ce e aia pasiune. Ramai la E90 ul sau A4 B7-le tău. Când auzi de la km un Ford cu pops and bangs ca vine și te întrebi ce naveta spatiala vine, și vine un Ford doar admirație poate sa fie cum a făcut proprietarul și câți bani a avut ( ca vb de impresionat) sa o facă sa fie asa. Și te las cu un vers Bug Mafia :
Ai un Passat știu, 2003 știu, V6 TDI cu tot ce vrei pe el știu
Da mai sunt atâtea frate ca a ta, parca-ați **** toți aceeași piz"@ nu te supara
O ruginatura de25 de ani cu 500. 000km, pe care o gasesti oriunde cu 500E, nu este o masina de investit in ea.
Astea mai noi au ESP ASR care te ajuta mai ales ca esti incepator.
Foloseste-o asa pana pica sau o faci acordeon si ia-ti una mai recenta dupa ce iti faci ceva experienta.
Cu 2000E nu reusesti sa -i faci mare lucru.
Pica tot ce este fabricat din cauciuc la astea atat de vechi si nu iti permiti sa le inlocuiesti pe toate daca nu lucrezi in domeniu.
Si 20.000 daca bagi in ea, tot jaf ramane.
Aia zicc, " are sierra banii sa si ia un s dar nu are banii s o faca a ei, pace