Gaura ce spui tu este in dreapta exact acolo este gaura prin care patrunde aerul de afara in interior, in dreptul la pasager, pe acolo ventilator trage aer de afara, atunci cand tu setezi la clima sa traga aer de afara.
Gaura aia este afara in compartimentul de sus, ala dintre motor si parbriz si da in interior la ventilatorul ce am spus. Acolo trebuie sa ai ceva care sa acopere, de regula un plastic, daca plasticul ala lipsteste, risti cand ploua sa intre apa in masina.
Sint masini care acolo la acea gaura au direct pus filtru pentru cabina, altele au filtru in bord in interior.
Indiferent ca e filtru pus afara sau in interior, peste acea gaura, s au filtru se pune un capac de plastic, sa nu ploua acolo peste acel filtru, sau in acea gaura si sa intre apa peste tine.
Banui ca aia cand tio fi schimbat parbrizul o fi tras de capacul ala, sau plastic ce o fi la tine, lor fi rupt, lau aruncat, ori au uitat sa il mai puna inapoi
Daca tu vezi acea gaura vizibil, trebuia sa le arati, sa-i intrebi unde este plasticul ce acoperea acea gaura, atunci ei siar fi dat seama ca au uitat sa il mai puna, ori daca lau rupt sa fi recunoscut ca lau rupt.
Alta gaura care sa duca in interior nu mai este, aia este singura. Mai sunt alte 2 furtune care leaga motorul de radiatorul de caldura, dar acolo nu-s gauri.
Sa dai jos un prabriz, trebuie sa dai jos plasticul ala ce merge dintr-o parte in alta imedit sub parbirz.
Tu mai ai acel plastic? Nu stiu cum se numeste, toate masinile au, la tine ar pute` ala sa nu mai fie acolo pus la loc.
Asa fac rahatii astia de meseriasi, strica, rup, apoi se fac ca nu stiu nimic.
Am patit si eu cu un scut de sub masina la spate, la suspesie este un plastic, la rupt ala care mi-a facut geometria, si na spus nimic, dar eu acasa am verificat si am vazut, m-am dus inapoi.
Vai ca am uitat sa iti spun, ala nu l-am mai pius ca oricum era rup zic ba esti nebun, daca era rupt cum de statea acolo? Pai vedem, dam comanda de un scut de ala si til punem ei lau rupt ca nu au stiut cum sa dea jos 2 piulite, habar nu au.
Asa si la tine, sigur tiau rupt acel plastic, acum daca este expus, cand vine o ploaie, sau duci masina sa o speli, iti umple de apa in interior la pasager, poate mai iti defecteaza si ventilatoru.
Asa cauta tu pe la dezmembrari sau pe net plastric cover, sau stiu si eu ce deminire o avea, nu stiu exact cei acolo la tine.
La mine la BMW is 2 bucatele mici la marigini si una mare intre, toate merg de sub parbriz si pana spre compartimentul motor, la garnitura aia ce separa motorul de partea de sus.
Cred ca stii despre ce vorbesc, intre parbriz si motor mai este un loc, ai acolo pompa de frina si ce mai au unele masini, filtru asta de care spun, sau gaura de acces.
La tine nu stiu exact ce este, dar daca te uiti in partea soferului ar trebuie sa iti dai seama ce lipseste, cum arata acel plastic de care spun.
Dar si fara acel plastic, sau capac ce o fi, nu ai cum, sa auzi mai tare zgomot de la motor.
Ce ar mai putea fi si sa auzi zgomot? Poate ca nu ai acea garnitura de care eu spun.Garnitura respectiva cand capota este inchisa, inchide etans sa nu patrunda caldura sau ceva dinspre motor spre partea asta de unde trage ventilatorul aer.
Doar asa, de ar lipsi acea garnitura, sa se auda ceva mai tare zgomotul in masina.
Ridica capota, fa o poza asa de sus, sa prinzi tot acolo de la parbriz in jos si de la stinga la dreapta, apoi pot sa spun ce lipseste.
Fa si poza cu gaura respectiva, baga aici si o sa se gaseasca cineva sa iti spuna si cum se numeste acel plastic sau ce lipseste la tine.
Mergi inapoi in servis cu masina la cei care au reparat o si spune le nu ai ce sa compari, fiecare masina e diferita, mergi zilele acestea eventual maine la cei care ti au facut masina ca sa isi aduca aminte de tine ca daca amîni si mergi luna viitoare degeaba mai mergi
Am mers, evident ca nu recunosc nimic si dupa ei totul e bine, m-au pus sa pletesc si 100 lei constatare
Mergi la politie fa le reclamatie sunt hoti ordinari, trebuia sa i filmezi cand ti au cerut 100 lei pe constatare in primul rind masina a fost reparata de ei deci era in garantie cel putin 6 luni sau un an, trebuia sa nu le dai niciun leu.
Pai da, vreau sa fac toate demersurile necesare insa mai intai trebuie sa compar cu altcineva sa fiu sigur ca acolo este sau nu o piesa lipsa.
Da doar ca pe TPU dureaza pana ti se raspunde deoarece nu multi au masină ca a ta acelasi model cel mai bine mergi cu ea la alt servis si vezi acolo ce spun ei e de la lucrarea facuta de ăstia sau sunt alte cauze.
Deci iti multumesc foarte mult, m-ai lamurit. Eu lucrez in sanatate, nu am nicio legatura cu mecanica asa ca atunci cand mi-au desfacut plasticul de sub parbriz nu am stiut exact la ce ma uit. Ulterior am inceput sa realizez ca e posibil sa fie din cauza aia. Amuzant este ca totul s-a intamplat la service oficial Ford, am facut 2 constatari, ambele pe care m-au pus sa le platesc iar rezultatul lor a fost ca mai trebuie sa platesc 500 lei sa bage freon. Cred ca m-au vazut ca nu ma pricep si m-au luat de prost, o sa fac si eu tot ce trebuie dpdv legal. Mulțumesc oricum de mesaj, a fost foarte detaliat si am inteles.❤️
Tiau luat bani doar sa se uite pffff aia is tilhari la drumu mare.Nu le mai da nimic, de unde stiu ei ca 500 si cit freon, ce banditi frate.
In orice masina intra f putin freon, sa adauge doar, aia e cirpeala, aerul conditionat de la masina este gen pachet, deci trebuie pus exact cit spune pe masina sa pui, nu pui asa dupa ce arata nu stiu ce ceasuri care vind aia prin magazine.
In oric e caz freonul tot de la masina coste trei lulele. Poate sa iti dea jos tot, sa traga vacuum, apoi sa incarce, atunci da, spui ca se ia ceva bani.
Odata ce nu tiau facut nimic la masina, cum naiba sa platesti, ce jegosi is aia acolo.Tu de ce leai dat bani? Treb sa intrebi ce au facut? Ca sau uitat la masina, ca au ascultat, pentru asta sa platesti.
Nu te mai du la aia, daca e cauta un mecanic de asta mai solitar, te duci la el, nu cred ca iti bani doar sa se uite si sa spuna ce iti lipeste de acolo, plastic, capac sau ce o mai fi.
Aalexander întreabă: