| Denila123 a întrebat:

Salut, este vreo problema daca am schimbat compresorul ac la masina opel zafira diesel?
Compresorul pe care l-am pus este seco han doar ca nu are decat foarte putin ulei in el, mai deloc.
Oare cel de incarca cu freon cu aparat special, poate baga ulei sa ajunga in compartiment la compresor?
Din ce am inteles uleiul pe care al baga cu freon nu ajunge in compartiment?

9 răspunsuri:
| Gligore2000 a răspuns:

Cand se face incarcarea se introduce si ulei in mod automat.
Nu trebuie sa-ti bati tu capul.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Au scos astia de la Opel un model nou? smug

La incarcarea cu freon se pune si ulei, conform listei.
Ii spui persoanei care incarca, faptul ca ai pus un compresor "uscat", ca sa puna cantitatea intreaga de ulei (60ml, daca retin bine). Altfel se pun doar 20-30ml la reincarcarile cu freon, pentru ca uleiul ramane in compresor chiar si dupa vidare, de obicei.

| Simpatic a răspuns:

Ai schimbat un compresor defect cu unul uzat, good job, nu zic ca poate asta 'nou' nu functioneaza bine dar nu e ok sa pui lucruri vechi care si asa sunt uzate. Stiu si faptul ca un compresor AC e cateva mii de lei...

| Denila123 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Da corect asta vream sa aud
asta vreau sa aud
a spus asa baiatu de care urmeaza sa reincarc,
robotu stie cat trebuie ulei dupa pomdelu masini.
oare ar cauza ceva daca nu va pune ulei in compresor in compartiment?

| Denila123 explică (pentru Simpatic):

Da am mai pus si m-a tinut 2 ani

| Simpatic a răspuns (pentru Denila123):

Nasol fratioare ca astea-s scumpe.
Pe viitor te sfatuiesc ceva orice piesa pui la masina sa fie OE adica originala, o sa vezi diferanta chiar daca costul poate sa fie si cu 40-70% mai mare decat costul aceleasi piese pe producator, merita.
Eu numai piese OE pun de cand mi-am dat seama ca exista pe piata produse contrafacute care poarta numele unor mari producatori si dau numai cateva exemple : ATE, BREMBO, Nissens, DENSO, NGK facute prin cine stie ce fabricute clandestine.

| relian a răspuns:

Este nou de la magazin? Ar trebuie sa aiba ulei in el deja. Uleiul din acele electrocmpresoare este pentru ungere,sa unga partile mecanice din el,de la motoru din interior de la compresor ce mai e acolo.
Dar pe acolo trecand si ulei,freonul ala mai ia cu el si din ulei,nu,mult dar ia sil circula prin sistem.Dar in general nu-i asa de mult ramas pe conducte.
Daca l-ai scos de undeva si nu ai scos din uleiul ce era in el e bun,ca si la tine ar fi ceva pe conducte,deci nu trebuie sai mai pui nimic.
Am vazut cineva spune ca las ca iti baga aia laughing nu-ti baga nimeni ulei cand incarca cu freon.
Eu zic ca esti ok, asta daca nu ai scos tu uleiul afara din compresor. Spui ca are putin ulei, pai ce doara nu-i transparent sa poti vedea, iar motorasu ala e f mic, nu te gandi ca trebuie ulei plin ca in sticla.
Am zis daca ai demontat ala de la alta masina si nu ai scurs tu uleiul din el, atunci pune fara grija ca o sa fie ok.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Denila123):

Probabil incarci la un vulcanizor cu 0 pregatire. Mergi la un service serios, preturile sunt peste tot aceleasi, iar un mecanic care stie instalatiile astea, stie cat sa puna.
Daca pui cantitatea intreaga de ulei la o masina care nu a avut compresorul demontat, poate face presiune cu ulei si sparge tot in cale: compresor, conducte. Daca pui doar completare intr-o masina care a venit cu compresorul uscat, nu va unge suficient.
In mod normal se pun maxim 30ml la o reincarcare, nu cantitatea completa. Dar in cazul tau se poate pune cantitatea completa.

| Denila123 explică (pentru relian):

Compresoru e vechi de la alta masina
am intors compresoru si a picat o picatura mica de ulei atat...
de aia zic...
baiatu care baga freon baga si ulei pe conducte
e ok asa va rezista fara sai mai torn eu ulei?