| BuGsstormbunny a întrebat:

Salut. Explicati-mi care este procedeul pentru ca din treapta 4/5 sa retrogradezi direct in 2 pentru ca urmează sa intri pe o strada la dreapta. Calc ambreiaj frana pana ajunge la 30 si dau 2 apoi ridic ambreiajul?

13 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Corect!

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Calci frâna până scade sub 1500rpm, calci apoi ambreiajul, dai 2, intri cu botul pe stradă și eliberezi ambreiajul accelerând ușor.

| BuGsstormbunny explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Cum adica cu botul pe strada?laughing)) Multumesc de răspuns.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru BuGsstormbunny):

Adică intri pe acea străduță, cu partea din față a mașinii.

| BuGsstormbunny explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Aaa, dupa m-am prins. ca eu uitasem ca am pus in întrebare problema cu strada la dreapta si doar in comentarii cu sensul giratoriulaughing Multumesc!

Răspuns utilizator avertizat
| BuGsstormbunny explică:

Si mai am o intrebare, voi cum procedati: va apropiati de un sens si sunteti in treapta 4. Treceti inainte de sens in 3 si mai apoi in 2 sau cum? Care sunt pașii pentru a ajunge din 4 in 2 direct inainte de un sens giratoriu

| VoidEternal a răspuns (pentru BuGsstormbunny):

Eu in giratoriu dacă sunt in 4 trec în 2 direct de fiecare data.

Să zicem că se apropie giratoriul și drumul e liber, nu vine nimeni. Sunt a 4-a. De pe la 200 de m iau piciorul de pe accelerație, apoi la 100 m frânez ușor. Când am intrat în giratoriu apas ambreiaj și trec direct a doua.
Daca vreau sa merg mai repede sar peste partea cu frânarea și folosesc frana de motor.

| BuGsstormbunny explică (pentru VoidEternal):

Si prima parte ce ai spus-o nu tot frana de motor este? Ca ai schimbat din 4 in 2.

| VoidEternal a răspuns (pentru BuGsstormbunny):

Pai daca am luat piciorul de pe accelerație și apoi am și frânat iar apoi am băgat a 2-a, nu e frana de motor. Frana de motor o faci când mergi constant intr-a 4 sa zicem, apoi imediat, fara să lași mașina să încetinească singura și fără să apeși pedala de frana, schimbi a doua și ridici foarte ușor ambreiajul. Aia e frana de motor.

| BuGsstormbunny explică (pentru VoidEternal):

Pai fara sa lasi masina sa încetinească din a 4a nu poti da a2a. sa zicem ca mergi cu 70 in a 4a. lasi acceleratia, calci ambreiajul bagi a doua va smaci masina.

| VoidEternal a răspuns (pentru BuGsstormbunny):

Nu smucește atâta timp cât ridici foarte ușor și constant ambreiajul. Ok sa zicem că la 70 e cam mult sa bagi direct a doua, mai bine bagi a treia în cazul asta, sau încetinești până la 55 - 60 și apoi bagi a doua. Motorul se va tura mai tare dar dacă ridici ușor ambreiajul nu smucește.