E posibil sa fie senzorul.
Dar mai bine ii dai foc cu totul
Cand vad bord de asta Volzvagin, cu toate dotarile aprinse, ma apuca iar propaganda electorala.
Al meu are in plus eroare (!) de la capacul lichidului de frana, eroare ABS de la unitate moarta. Am si eu becul pentru lichid parbriz mereu aprins, dar ESP nu am. Adica nu am eroarea, ca nici un VW din gama 2000 nu are ESP. Doar eroarea e de ele.
Carute de ochii lumii!
Daca eram putin mai destept mergeam pe golf4 1.6 si stateam linistit. Dar ce sa faci, asa-i romanu, da de o masina "luxoasa" si nu se gandeste la altceva. La mine nu sunt martori aprinsi, ala de la lichid de parbriz ca nu aveam apa si abs uneori se aprinde pentru ca si eu am unitatea moarta. Stii cum e, masinile astea ar trebui sa fie un compromis intre comfort si pret, dar este doar o iluzie.
Si 1.6 16v e de rahat. Macar Golful are suspensia ieftina si fiabila.
Al meu e AFN, pompa de inj a picat injectoarele au picat, garnitura de chiulasa, fuliile curelei de accesorii. Bratele bat imediat. Confort zero, scaune foarte proaste.
Am o Vectra A turbodiesel cam cu aceleasi dotari, asta n-are nici pe naiba. Doar garnitura de chiulasa scapa niste ulei in antigel, dar merg de 2 ani asa. La Passat s-a dus garnitura brusc, si a trebuit inlocuita pe loc. E un cazan prostesc, a doua dezamagire VAG la mine.
Stanmariusvasile întreabă: