Rovigneta e vreo 120-130 ron pe an
asigurarea o poti calcula pe un calculator online
ASigurarea obligatorie este RCA-ul si CASCO optional. Bine acum trebuie sa calcuelzi sau sa intrei la telefon dand datele masinii tale si iti calculeaza ei daca vrei asa, sau o poti calcula tu.
Asigurarea 1100-1800lei pe an. E enorma pentru cei sub 20 de ani, mai bine inmatriculezi masina pe numele unui parinte. Asta bineinteles, daca are taxa nerecuperata, altfel trebuie sa platesti si timbrul de mediu.
Eu as zice sa te mai gandesti, sa nu cumperi Golf 3. Opel Astra sau Vectra sunt mult mai reusite, din generatia aia. Si mai ieftine.
Probabil ca in Vaslui e mai mica avand in vedere cae mai mic
In fiecare generatie, cu cate 1-2 modele.
La suspensii, dintotdeauna, la motoare pe benzina dupa anul '90, iar la motoare in general dupa 2005.
Daca ai chef sa te contrazici cu mine argumentand doar cu "Volkswagen", mai bine o lasam balta.
Eu iti dau un mic exemplu:
Golf se comporta ca un Polo, pe sosea. De ce? Ca are punte pe spate, si e facut simplist. Focus are brate pe spate, si se comporta mult peste un Passat, pe sosea, desi e in clasa Golfului. Astra are suspensia cu punte, la fel de simplista ca si cea de Golf, si se tine pe drum de Focus, diferenta dintre ea si Focus, bineinteles, fiind confortul (Focus era considerat superior si clasei de lux, la capitolul suspensii, cand a aparut).
Volkswagen, ca sa faca o masina mai 'smechera', a umplut de brate modelele Passat si A4. Si ghici ce; se conduc aproape la fel ca Golful!
Asa ca nu-mi spune mie de tentativele de masini marca VW, care s-au vandut pana acum, din cauza reusitei cu Golf 2, si o oarecare continuitate cu Golf 4 (care deja e inghesuit in spate, plin de erori electronice, si cu motoare 1.4 si 1.6 jalnice).
Eu spuneam de opel astra, unchiul meu a facut peste 500.000 la un golf 2, nu vorbeam de modele mai noi, golf 3 e aproape ca 2...
Bafta.
Si crezi ca inseamna ceva, daca a facut 500. 000km cu Golf 2?
Am avut pentru putin timp, un Golf 2 cu 400. 000km, si inca era bun, motorul mergea ok si caroseria era in stare excelenta. Dar i-am facut vant dupa 2 saptamani.
Golf 3 e mai prost ca 2, in special la tabla si stabilitate. In schimb, are alte avantaje (dotari, motoare diesel mai puternice, aspect mai placut, piese mai ieftine).
Iar ca Opel Kadett E (stramosul Astrei, concurentul Golfului 2), te asigur, nu fuge nici un Golf 2.
Iar la masinile din prezent, Opel si-a rezolvat toate problemele din trecut (tabla proasta la clasa compacta si dieseluri puturoase), si e mult peste Volkswagen, care nici acum nu reuseste sa faca un motor pe benzina de capacitate medie (1.2-1.6) care sa fie suficient de bun pentru o familie, pe cand Opel face dintotdeauna motoare foarte bune pentru clasa compacta, incepand de la 1.2 benzina, pana la 1.8 sau 2.0; n-ai sa vezi niciodata plangeri despre motoarele Opel, cum vezi la Volkswagen despre 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.4 16V, 2.0 TDI pomp-duse.
De asta, in opinia mea, Volkswagen e un brand mult sub Opel, Ford, Renault, Dacia, si alte nume din segmentul ei.
GeorgeH17 întreabă: