Atunci poti merge si pe un diesel 1.9 doar sa eveti cel cu codul motor 1.9 BXE(motor problematic). Jetta sau octavia mi se par masini chiar ok pentru ce vrei tu. Eventual daca vrei ceva mai nou un Renault Fluence 1. 5dci/1. 6MPI.
Pai din VAG poti merge pe skoda octavia 2 sau VW jetta, motorul de 1.9 TDI BKC 105cp daca vrei diesel si faci drumuri lungi si cel 1. 6MPI 102cp daca vrei motor simplu be benzina.La ce vrei sa folosesti masina?
Pai eu vreau sa fac naveta de acasa pana la serviciu (7km) si sa merg odata la 3 zile la țară la ai mei (110km) si cam odata pe luna la București (180km)
Evita variantele VAG, ca treaba sta cam asa:
1.9 TDI - foarte putina putere de banii astia, injectoarele si turbina sunt slabe
2.0 TDI - toate problemele lui 1.9 TDI la puterea a 2-a, se strica inclusiv pompa de ulei, motorul e de calitate proasta, se duce pe p la tot din motor, mai ales daca nu nimeresti un mecanic bun
TSI-urile si TFSI-urile sunt panarame, la fel ca 80% din motorizarile pe benzina de la VAG.
O recomandare din partea mea ar fi ceva de la Opel cu motorizarea 1.9 CDTI, sau in cel mai rau caz, 1.7 CDTI. Astea sunt bune. 2.0 CDTI nu e la fel de bun, dar benzinarele lor au fost mereu ok.
Daca esti hotarat pe benzinar, neaparat sa te uiti la Renault, aia au scos motoare foarte bune pana la generatia SCe.
Eu de banii aia as lua o Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, dar e foarte scumpa la intretinere. Am un Opel 1.9 CDTI 16V (motor Fiat/Alfa Romeo), as zice ca e cel mai reusit motor diesel euro 4 pe care il stiu, dar nu am chef sa ma contrazic cu cei nascuti in Golf 4, care au impresia ca 105cp se cheama putere.
Apropo de motoare mult peste VAG, vezi BMW e90 320d, sunt mai multe versiuni, cele cu distributia in fata sunt bune, celelalte nu sunt chiar rele, dar cand vine vremea sa schimbi lantul, platesti cat jumatate din valoarea masinii.
Am cam presupus ca vrei diesel, ca mai toti romanii.
anonim_4396 întreabă: