In cartea masinii gasesti explicatia exacta a acelui martor. E un martor de atentionare ca ai o problema dar nu stiu exact ce pentru ca nu stiu ce model de masina ai.
Probleme la filtrul de aer, ori un senzor ceva ori e deconectat ( rupt cablu, taiat etc) ori il schimbi cu totu. Pentru ce i care au comentat aiurea ca nu stiu marca pentru tricoul ala de final de zi sa stie ca e vw. Se iti dai seama dupa computer ul de bord ca e un vw intre 98-2006
Daca martorul acela permanent aprins (fara sa apesi tu in prealabil butonul ESP) el indica o defectiune asupra sistemului de ESP, deci, prin urmare sistemul ESP va fi dezactivat in tot acest timp cat martorul este aprins.
Cel mai adesea problema e data de senzorul g200 localizat sub coloana de directie.
Insa totusi iti recomand sa efectuezi o diagnoza.
Daca ai avut unele interventii pe la rotile masinii, poate fi un senzor de la roata care nu e la locul lui sau e defect.
Dar cum ziceam o diagnoza elucideaza misterul.
Daca e g200, recomandarea mea e sa-l dai jos mergi la un electrician sa-ti refaca lipiturile din el, e posibil ca asa sa scapi de problema destul de ieftin, altfel e posibil sa treabuiasca inlocuit iar nou e destul de scump.
BuGsstormbunny întreabă:
anonim_4396 întreabă: