Instructorul are deptate. Soferii care asteapta sa i se faca "un culuar de intrare in intersectie sunt un pericol public. Daca ar face toti soferii la fel, circulatia s-ar bloca.
Circulatia moderna cere folosirea oricarei oportunitati pentru a nu pierde timpul in intersectie.
Asigurarea se face in cateva secunde de oprire. Asta inseamna un sofer adevarat. Ceilalti nu au ce cauta in circulatie.
Frate si ce ar vrea sa fim profesionisti din secunda 1, eu nu cred am creat vreun fel de aglomeratie azi, totusi el cateodata m ar pune sa si accelerez unde e mai aglomerat dar as vrea sa fac cum pot eu ca sa fie bine, dar chiar e adevarat ca te pica daca stai prea mult, ca poate e un ambuteiaj si trebuie sa stai vreo 5 minute acolo, sau la alea fara vizibilitate trebuie sa stai intr-adevar un pic mai mult ca sa te asiguri cat mai bine, ca unii cunoscuti care au dat examenul au stat ei mai mult dar tot l au luat
Ce înseamnă pentru tine "să te asiguri perfect?" Vrei să stai pe loc până când nu se mai vede nicio mașină venind?
A te asigura presupune să ai vizibilitate și să estimezi corect timpul și spațiul pe care le ai la dispoziție pentru a efectua manevra în condiții de siguranță.
Dacă tu ești atât de lent încât ți-e frică să te bagi pentru că vezi o mașină la 100m, atunci da, înseamnă că ești nesigur și că vei încurca circulația.
Te asiguri atat cat e nevoie. Risti mult mai mult daca te bagi, pentru ca neacordarea de prioritate inseamna ca ai picat examenul. Si daca iti spune politistul sa te bagi, ii spui calm ca trebuie sa te asiguri inaintea efectuarii manevrei deoarece ai vizibilitate redusa. Daca le explici frumos, in termenii invatati pa scoala o sa fie ok.