anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

La mașinile mici trebuie apăsat schimbătorul când bagi cu spatele, dar la duba de ce nu-i necesar? Nu apăs și totuși cuplează...e un FIAT Ducato din 96, dar e aceeași chestie și la Iveco daily, vw crafter sau sprinter modelul vechi

7 răspunsuri:
| xerxes1 a răspuns:

Ejdi tu mai zbegial.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Hauleu.
La masinile invechite trebuie sa apesi (Dacia 1300, VW), la masinile concepute mai recent, ai clapeta de ridicat, ori pur si simplu dai schimbatorul spre o zona doar pentru R. La BMW si Daciile noi, daca retin bine, de pe N mergi dreapta spate, fara sa apesi nimic.
Mai sunt si cateva rebuturi la care trebuie sa apesi schimbatorul (si sa dai dreapta sus, de obicei), dar alea nu prea sunt masini.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Fiecare cutie are treptele ei. Ai fi surprinsa sa afli ca la multe ridici, nu apesi

| Valyasdfg a răspuns:

Știu faza cu ridicatul clapetei, m-am referit la DUBEE!

| OldSoul a răspuns:

Difera de la masina la masina.
Chiar sa fie doua masini identice, pot aparea diferente la cutia de viteze in functie de "dotari", e normal.
Nu este o regula ca trebuie sa apesi pe schimbator.

| Valyasdfg a răspuns (pentru OldSoul):

Ba trebuie că dacă nu cârâielaughing)

| Valyasdfg a răspuns (pentru OldSoul):

Ba trebuie că dacă nu cârâielaughing) la dube nu merge/nu mă lasă să apăs