tare iti este ca ai stricato? Poti sa o mai spui odata. Gindeste ca ai taiat beton, n-a mers in gol, deci e ceva forta acolo, iar tu cum ai pus doar benzina, n-a avut ungere, so fi gripat, pui cruce.
Incearca sa vezi daca se da motorul peste cap, daca se da, atunci e mai de bine, inca.
Stiind ca trebuie amestec tu ce faci, lasa ca poate merge si asa is doar cateva minute.
Ai golit rezervorul sa vada aia ca nu ai fost tu de vina pfff. Oricum trebuie sa se uita careva care se pricepe sa vada ce anume s-a intamplat.
Uleiul din benzina asta face, unge segmentii si clindru, in lipsa ungerii, iti dai seama ce se intampla.
Asta este singura chestie ce ar putea sa faca benzina aia fara ulei.Incerci sa rotesti motorul, pistonul sa faca ceva curse, daca nu face, daca il simti blocat, atunci l-ai arenjat definitiv
Sa il repari trebuie sa afli ce este defect. Sa afli ce este defect trebuie sa te pricepi cit de cit la mecanica, macar sa poti verifica.
Daca ai gripat motorul, adica cilidru si pistonu, in cazul asta trebuie alt motor, nu stiu daca la sculele astea poti schimba cilindrii, pistonul da, sigur se poate, dar nu stiu daca se schimba cilindru.
Sa afli cauti pe net piese pentru acea scula, vezi daca cumva se vind si cilindrii.
Daca nu gasesti pe nicaeri cilindri, inseamna ca aia is presati acolo si nu-i poti schimba, caz in care trebuyie alt motor.
Dar nu te apuca sa schimbi ceva asa fara sa fii sigur ce este defect. Poate o fi fost o conincidenta faptul ca s-a oprit motorul tocmai cand ai pus tu doara benzina.
POti cauta piese si pe webistele lui Sthil, ma pot uita, dar am baut un pahar de vin si deja ma ia somnul, la mine e aproape miezul noptii, asa ca cauta tu, intri pe www.sthil.com si cauti la piese, sau cauti cine vine piese pentru ei si in lista vezi de gasesti cilindri.
Du scula la o reprezentanta, spune-le ce ai facut,, desi romanii is niste banditii, ori cauta pe careva care se pricepe macar sa verifice, sa vada daca motoru se roteste, daca pistonul face curse, asta insemnind ca nu-i gripat, sau daca nu face ca ar fi blocat.
Cind nu ai ungere, metalul se dilata, segmentii in special si apoi se blocheaza, rade si cilindru, deci e de rau, asta daca nu este ungere acolo.
Inca odata iti spun, nu te apuca sa schimbi nimic, sa dai banii pe chestii daca nu esti sigur ce este defect.
Daca s-a blocat pistonul, depinde cit de grava este, daca sa deformat si cilindru. Daca sau dus doar segmentii, atunci poti schimba doar segmentii, ori segmentii si pistonu.
Cum am spus trebuie sa te pricepi. Daca nu te pricepi, mergi la o reprezentanta Stihl vezi ce zic aia.
Bafta