O masina cat mai noua, o poti tine mai mult si intretinerea va fi mai ieftina in mod clar.
Nu poti pune Loganul langa Ford. Primul e 0 dpdv al sigurantei, Ford si restul marcilor echivalente (VW, Opel, Renault, etc) sunt foarte ok dpdv al sigurantei. Fiind intr-o tara fruntasa la accidente, eu tai de pe lista Dacia din start, pentru ca nu ar trebui sa se omologheze asa ceva in secolul nostru.
Revenind la intrebare, as alege intre un premium SH bun, sau o masina medie (nu Dacia), cum ar fi un Ford Focus cu de toate pe el. Sau un Renault Megane.
Ca premium, as alege un Mercedes W212 facelift, eventual un E250.
E mult mai "de casa" decat BMW, si mult mai premium decat Audi.
Premium veche, mai exact Audi BMW sau Mercedes. Ca și modele îmi place A7 dar n-aș risca să iau o epavă, așa că merge și un A5 A6, la bmw f10 f30, la mercedes e220.
Vroia sa iti scoata ochii ca iei masina inainte sa iti iei casa.
Mna, unii nu au raspuns la intrebare si vor sa bata campii
Poti da cateva exemple pe care le ai achizitiona tu cu acest buget?
Orice masina mi-am dorit mi-am luat-o noua dar sunt realist nu am figuri de Mercedes AMG GT bi-turbo la +200.000 euro
Am si recunoscut dupa 2 ani de zile nu am mai putut sa tin Nissanul GTR si l-am vandut era atat de scump la piesele consumabile!
iar ne intoarcem la vechia prostie> comparatia intre masina diesel veche vs masina noua dacia?
haideti sa comparam o toyota/lexus de 60k euro hibrida cu un audi nou diesel daca e asa si asigur pe toata lumea ca toyota va fi la ani lumina distanta din orice punct de vedere!
deci zic asa diesel se compara cu diesel si restul cu restul in functie de tipul motorului
eu nu as da, nu 15k euro nici 5k euro pe o botitura sh care a fost taxi in Berlin, cum fac toti meltenii astia care asculta manele prin parcari si se dau mari cu ce achizitii de bolizi cu +300k km au facut, aia care isi scot iubita la produs si mananca la fast food... doar joia
eu nu sunt ahtiat ca majoritatea romanilor care au descoperit ieri masina >pe vechituri nemtesti, cand sunt masini super, premium, asiatice!
asa ca pentru tine nu este important ce as alege eu, ti-am zis in schimb ce nu as alege! nici audi nici bmw nimic diesel nu ma atrage, dar eu sunt cunoscut aici ca fiind hater VAG sau anti-diesel, dar am motivele mele!
vrei o masina buna strange mai mult de 15k euro si cumpara-ti o masina noua decenta asiatica (decenta consider ca este pana in 20-30 k euro, peste pretul de 50k vb de bolizi care fac fata oricarei marci premium nemtesti dar probabil nu este in bugetul tau )
vei avea totul nou pe ea si te asigur ca 6-7 ani de zile schimbi doar consumabilele!
ce faci daca ai norocul sa cumperi una second-hand, la care pica cand turbo, cand egr, cand catalizatorul cand filtrul de particule, cand bucse cand una cand alta?
te va costa mai mult decat una noua daca te raportezi la cat ai posibilitatea sa investesti in una veche, in cativa ani, te asigur
De ce sunt unii fani doar sh, asta nu stiu dar eu cred ca e vorba de buget si mai ales de cunoastere, insa stiu bugetul primeaza!
Ca multi se dau bazati pe ei si stau pe ajutoare sociale sau pe ce bani le trimite mama din Spania de la cules capsuni, normal ca lor li se va parea aroganta ceea ce am zis
Mai exista si mecanici de VAG care isi repara prin parcare masinile si fac si schimbul de ulei la groapa iarasi ma vor detesta de parca i-am injurat de mama ca am zis de masina noua, dar daca sunt atat de fani VAG de ce nu si-au cumparat o masina noua in viata lor de la marca asta? sunt atat de bune sau ei atat de calici?
succes
Eterna dilema.Acum 2 ani un amic si-a luat masina noua Skoda Scala cu motor de ascutitoare si este foarte nemultumit.Ca e mica ca nu trage etc.
15K
Alt amic in aceeasi perioada si-a luat un A6 sedan 190cai. Masina de 3 ani, adica cele care isi termina leasingul.
18k.
Nu exista termen de comparatie.
Simpatic este simpatic dar am impresia ca traieste pe alta planeta.
Si imi pare rau
ca a vandut GTR-ul.