Din cate am inteles, daca alimentezi cu motorina de calitate, nu ai probleme de genul. Megane 3 cu 1.5 dci sau 1.6 dci nu iti plac? Sau mai e Hyundai/kia cu motorul de 1.6 CRDI. Din ce am citit eu is motoare reusite. Daca doar pe la vw te uiti cred ca o ordine a fiabilitatii e ceva gen 1.9 TDI (fara BXE) > 2.0 TDI CR > 2.0 TDI PD.
Dacă iei o mașină ingrijită (deși are peste 10 ani) n-o să ai bătaie de cap dar dacă proprietarii anteriori au "forjat-o", orice motor ai lua că e de a3 sau 4 sau ce vrei tu, o să ai probleme la greu.
E ca la loto, ce nimerești
La 2.0 TDI dacă exista problema la pompa de ulei se înlocuiește cu una de 1.9 TDI și ai rezolvat problema. Dacă ai noroc de un motor bun curat cu o întreținere bună. Nu o sa ai probleme cu el.
Modificarea la pompa de ulei a fost facuta dupa august 2009.
in rest este identic.
Din cate stiu cel 2.0 de pe A3 (transversal) e mai ok decat cel de pe A4 atata timp cat gasesti unul fara DPF. Cele 1.9 TDI in general sunt considerate mai fiabile. Cel BXE e singurul care are probleme specifice. Adica mai scapa cate o biela prin motor. E cam singurul 1.9 TDI care are o problema asa mare si atat de specifica. Personal in locul tau as mai strange 1000-2000 euro cu putina rabdare si as lua un A3 cu 2.0 TDI CR euro 5. Acestea au DPF dar daca vrei iti explic o smecherie prin care nu o sa ai probleme.
Am taiat si bxe jos de pe lista...
Am buget si de 2.0 CR, insa am vazut ca apar tot mai multe probleme la ele, in special pilitura de span la pompa de inalte, care e destul de serioasa.
Din cate am inteles, daca alimentezi cu motorina de calitate, nu ai probleme de genul. Megane 3 cu 1.5 dci sau 1.6 dci nu iti plac? Sau mai e Hyundai/kia cu motorul de 1.6 CRDI. Din ce am citit eu is motoare reusite. Daca doar pe la vw te uiti cred ca o ordine a fiabilitatii e ceva gen 1.9 TDI (fara BXE) > 2.0 TDI CR > 2.0 TDI PD.