| Andrei0986272 a întrebat:

Salut,nu de mult am luat permisul si vreau sa imi iau o mașină,m-am gândit la un golf V gti,vreau sa stiu parerile voastre despre masina,merita sa-ti iei,e scumpa la întreținere, ce probleme are? Sau poate imi recomandați voi o mașină, nu vreau nici slabă sa fie cam peste 140 cp, eu stau mai la munte. Bugetul il am de 5000 euro si sa fie cat de cat fiabile, sa nu ma rupă la consum si sa nu fie piesele foarte scumpe, ...Multumesc!

7 răspunsuri:
| Tataru_Ionut_2001 a răspuns:

Nu gasesti nici rabla un golf 5 gti la 5000 euro. Mai bine iti iei un golf 6. Daca ai avea 10000 euro atunci ar merita sa iti iei un gti

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Fiabila si sa nu consume mult, sunt antonime cu "Golf GTI". Tu ai pus ochii pe o masina de liniute, la care faci motorul de doua ori pe an, si mergi cu un consum spre 20%.
Poate Golf 5 tdi ai vrut sa spui.
Parerea mea e ca nu merita din cauza pretului.
Astra H 1.9 CDTI 8v 120cp sau 16V 150cp sunt mult mai ok dpdv al pretului, motorizarii si tablei, decat Golf 5.
Sau daca vrei un benzinar simplu, Astra H 1.6 twinport ori Megane 2 1.6 16V.
De fapt, bugetul tau e destul de generos, poti cauta masini dupa 2010, poate un Renault cu motor tce, un Astra J sau altceva.
Golf 5 e masina destul de veche pentru un buget de 5000e. Iei Golf 6 de banii aia.
https://www.olx.ro/oferta/ww-golf-6-gpl-euro-5-IDdjl7Q.html#229f35920d; promoted
https://www.olx.ro/......dS3V3.html promoted
https://www.autovit.ro/anunt/opel-astra-ID7GCzo1.html#xtor=SEC-81
https://www.autovit.ro/anunt/renault-megane-iii-ID7GCiNT.html#xtor=SEC-81; promoted
https://www.olx.ro/oferta/vand-ford-focus-mk3-IDdH00y.html#6f4ed43d62
Astea ar fi cateva idei.

| Digikey a răspuns:

Golful V Gti are motorul 2.0 tsi care este o bijuterie tehnologica.
Este aproape identic cu 1.8 tsi are aceleasi pistoane, imparte aceeasi chiuloasa, aceleasi axe cu came difera doar cursa pistonului.Are distributia pe lant si trebuie sa schimbi doar un intinzator hidraulic la 100.000 km care costa 200 de lei.
Eu asa am trecut de 438.000 km fara sa desfac motorul cum abereaza unii pe forumuri.Si nici nu papa ulei.Are catalizator original, poate i-a mers bine ca are gpl si ca vede zilnic 6000 rpm.
Cu 220 de cai faci cam ce vrei.
La 260.000 i-am pus 4 amortizoare kyb cam 1000 de lei piesele.
Pe la 270.000 i-am schimbat discul de ambreiaj placa de presiune si rulmentul.
La 400.000 au picat rulmentii de la roti, 250 lei/buc.
Daca cauti gasesti ceva bun pe la 4000E 2009-2010.
sa nu te sperii daca are 200.000 km mai face inca 200.000 fara batai de cap.
Am si un diesel tot vag 2.0 mai nou dar este ani lumina in urma ca performante

| ValentinGabi a răspuns:

Este bună ia o

| YuliaNNN a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Opel e un harb, rugam nu mai recomandati rolling on the floor)
La aia intri in service lunar

| Sofer a răspuns:

Gti ala chiar rupe la consum laughing ia Sfântul TDI 2.0 140 cp. Îl mai și softezi și e rachetă.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru YuliaNNN):

Sunt sigur ca esti un domn cu foarte multe experiente auto, asa ca o sa iti admit ingrijorarea.
Aveti teme pe vacanta?