O inspectie vizuala la un mecanic cu multe recenzii bune in google maps te va ajuta. Solutie mai buna nu exista.
Salut, nu ar trebui sa conduci!
Daca ai spune si ce model de masina ai, poate am ghici mai rapid ce piese s-au indoit. Ca de la Dacia 1300, Matiz si pana la Q7, masinile au sisteme "putin" diferite pentru rotile din spate.
Pentru inceput, iti recomnd sa verifici daca sunt prezoanele stranse, eventual, du-te la o vulcanizare sa-ti verifice roata daca nu e stramba, si respectiv cauciucul, care poate are o galma.
Asta trebuia sa faci din momentul in care ti-a atras atentia respectivul.
Daca mergi la service, poti sa ai norocul sa te usureze de 200-300 de lei sub diferite pretexte, cand de fapt poate roata nu e stransa corect.
Hai sa te invat eu ceva.Cand mergi pe un drum DREPT, trebuie sa fie o strada care sa fie asfaltata perfect.Lasa volanu din mana si mergi usor cu 5 km la ora, vezi daca trage stanga/dreapta volanul.Asa iti dai seama, daca trage intr-o parte iti dai seama ca trebuie sa iti umble la directia de geometrie, eu unu mi-am indoit bascula in parcare cand am dat cu spatele, am facut-o praf, am mers cu ea pana acasa, m-a costat vreo 4 bulioane deh, sofer incepator. Eu atat stiu atat spun, asta le-am patit eu, acu alti care's mai experimentati stiu.P.S eu o bag doar la BOSCH in servis, costa mai scump, dar stiu sigur 100% ca nu ma pacaleste nimeni
sunt corecti.Nu o duc la carpitori din coltu blocului care o pun la jumna de pret si nici garantie nu ofera, eu am pe acte garantie