Cel mai probabil ai chiulasa fisurata.
Eu zic ca cel mai bine iei alt motor il schimbi si aia e, ca daca e sa o dai oricum vei iesi in pierdere destul de mult, asa ca mai bine o faci si o pui la punct si o pastrezi cat rezista si aia e.
Verifica chiuloasa, in special planeitatea. Nici un mecanic nu pune garnitura fara sa faca asta. Ai fost la frizeri recalificati.
Multumesc de sfat, la asta ma gandeam si eu, e mai greu sa fac rost de bani pentru. motor ca momentan nu dispun, oricum as da-o tot ca dracu e ca am pierdut o caruta de bani...
La service au fost cu chiulasa la planat dar au spus ca trebuie inlocuita cu una nou, doar vreo 5000 ron cu tot cu manopera,si nu erau siguri ca este doar chiulasa,posibil bloc motor fisurat,ovalizat,iar faza cu frizeri recalificati foarte probabil, la cati mecanici am fost toti isi dau cu presupusul, ori strategie ori habar au de meserie, cu masina la service ca si cu bolnavul la spital, mai bine nu ajungi...
Este f adevarat ca in mecanica te lovesti uneori de probleme de iti blestemi zilele chiar si daca esti bun in meserie. Posibil sa nu fie din motor sau chiuluasa. Termoflotul iti poate da probleme similare si se stie ca la anumite perioade trebuie schimbat ca nu rezista cat viata unui motor. Desi de regula termoflotul spart iti baga mai curand ulei in antigel si face spuma in borcan. Incearca sa-l verifici macar ca sa nu-l schimbi ca si asta cam costa. Spune-mi ca nu cunosc motorul-E cu camasi sau cilindrii sunt in bloc? Daca e cu camasi ( bucse ) primul lucru de cautat era garniturile de jos de etansare in bloc. Normal apa in ulei fara ulei in apa ( spuma cafenie in borcan ) de acolo e in 90% din cazuri.
Motor isuzu 1.7 cdti, cod motor z 1.7 dth,cred ca cilindri are,ideea este ca in motor dupa ce am luat-o de la service a inceput in motor sa apara o pasta alba spre gri,zic eu ca de la antigelul intrat probabil in motor,crescut nivelul la ulei, si cum ramane cu presiunea foarte mare din instalatie(vas de expansiune)? m-am gandit si la termoflot dar la primul schimb de garnitura, aceasta era arsa, a doua oara la service mi-au spus ca orificiile din chiulasa, bloc motor inclusiv egr erau infundate cu un fel de pasta, drac stie ce mi-au bagat primii in motor ca din pacate si spre prostia mea nu am stat langa ei cand au umbat in motor... greseala se plateste!
Teoretic apa in baie nu poate intra decat pe la garniturile de la bucsi care etanseaza in bloc pe scaunele de la fund de deasupra carterului. Mai sunt motoare care au din fabricatie executate canale de racire care sunt astupate la capete cu niste pastile si nu mai etanseaza ( dopuri ) dar am zis nu cunosc motorul. Este o meserie care cere meticulozitate iar uneori nu ai acces in toate locurile sa observi sau nu este vizibil cu ochiul liber. Si mai cere si un pic de gandire. Sunt cazuri cand bucsele de cilindru nu sunt la nivel corespunzator in raport cu planul blocului ( putin mai ridicate ). Daca blocul e si de AL cand se incalzeste se dilata putin si bucsile raman si mai putin presate in bloc pe garnituri si atunci se creaza conditii sa piarda apa in baie. Ar trebui de dat baia jos si stat sub motor cu o lumina buna sa vezi de unde vine picatura. Si metoda asta are o anume rata de succes dar nu 100% pentru ca poate fi o fisura care cedeaza numai sub efectul caldurii si a presiunii din racire ( mica de altfel ). Daca nu exista meticulozitate e greu de depistat, schimbi piese pana la sf asteapta fara nici o siguranta. De regula nu imi denigrez colegii ca stiu cum e, eu mai mult glumesc. Oricata experienta ai uneori ca mecanic mai intrebi sau mai chemi si pe altii. Poti rata o idee si e exact punctul cautat, mai ales defectele rare care uneori nu le accepti dpdv psihologic.
DirectDinBerceni92 întreabă: