Benzina power, dar nu failVW ci o marca japoneza cu motor aspirat, cele mai fiabile masini
cu siguranta Tsi de care zici va consuma mult si e la fel de stricacios ca si tdi-ul ca au multe piese in motor, pe cand un aspirat neavand turbo nu are asa multe piese stricacioase
Nu uita ca vb de niste masini vechi ca daca era vorba de o masina noua putea fi si pe GPL ca nu era prb
eu urasc tot ce face neamtul si mai ales VAG, dar daca ar fi de ales eu as alege cu inima benzina
in final problema care se pune nu este pe ce combustibil merge masina ci cati km reali are si cat de bine a fost ingrijita de fostii proprietari, asta m-as intreba eu inainte de o achizitie
Mulțumesc pentru răspuns. Problema este ca eu fiind pasionat, caut una turbo...si tsi ul are într-adevăr probleme cu consumul de ulei, pcv, diverter valve...m-am uitat si la e90, dar benzinara 2.0 e tot aspirată. Dieselul 2.0 e turbo
Nu stiu ce sa aleg. Inima îmi spune benzina, buzunarul îmi spune diesel
Salut. Strict la goflu 5/6 as merge toata ziua pe diesel. Cam oricare de 140cp e ok iar cel de 2.0 TDI 110cp e considerat foarte fiabil. In mod normal as recomanda benzina pentru fiabilitate dar avand in vedere ca vrei turbo atunci mai bine ramai la diesel. Motoarele pe benzina in primele generatii sunt cam FAIL mare. Ai zice ca diesel e complicat dar cele pe benzina cu turbina sunt la fel de complicate. VW a si dat fail cu majoritatea pana in 2012 din ce stiu eu. Singurul mai ok e 1.4 TSI in varianta de 122cp. Ca fapt divers eu am detinut pana acum 5 masini diesel si in total am facut undeva la 80. 000km cu ele ( le-am schimbat nu ca aveau probleme, eu ma plictisesc repede de masini). Nici una nu m-o lasat in drum iar 2 dintre ele au DPF (Am avut Exeo 2.0 TDI euro 5 si acum am E91 2.0 diesel euro 5). Deci daca ziceai de exemplu 2.0 MPI de la Mazda ( dau un exemplu) vs 2.0 TDI de la vw pentru fiabilitate atunci as fi ales clar masina japoneza. Dar daca e vorba de motoare turbo de la VW, clar diesel. Si acum treaba cu pasionatul. Inteleg nevoia de cai dar dupa mine stai putin si realizeaza ca esti incepator. Nu iti dai seama cat de usor poti pierde controlul la o masina cu cai multi. 200cp e enorm dupa mine de inceput. Eu zic ca cel mai safe e un golf 5 1.9 TDI 105cp sau golf 6 2.0 TDI 110cp. Ai toata puterea de care ai nevoie pentru depasiri si drumuri lungi de inceput. Dupa ceva timp poti sa il vinzi si da, iti poti lua ceva cu 150-200cp. Eu am inceput de la 1.9 TDI ALH 90cp, 1.9 AXR 101cp, 2.0 TDI CAGA 143cp si acum am 177cp pe BMW. Nu zic ca nu sunt placuti calutii dar as putea in orice zi sa ma intorc la un golf 5 1.9 TDI 105cp si sa depasesc fara stres ca nu am putere. Bafta!
"Vreau sportivitate" exclude "vreau VW".
2.0 TDI de la Golf 6 e decent, il recomand.
Golf 6 e o masina cu punte pe spate, foarte departe de "sport". 2.0 TSI/TFSI e un motor foarte esuat. La intretinere te rupe benzinarul prost, nu dieselul.
Dieselul e "scump la intretinere" cand il iei la 400. 000km si schimbi dintr-un foc volanta, componente injectie, alternator, admisie, egr si turbina. Apoi mai faci inca 400. 000km punand doar motorina, ulei, filtre si curele.
Deci. Daca vrei sa ai VW, ia Golf 6 2.0 TDI si uita de masini sport.
Daca vrei masina sport accesibila, uita de VAG.
Mulțumesc pentru răspuns!
Da, am văzut ca motoarele pe benzina de la vw sunt cam păcătoase. Mai ales 1.4-le twincharged de 160 de cai. Un gunoi de motor.
Si da, oricât de calculat ai fi, si oricât ai zice ca "nu frate, ca nu-i dau tare", când simți ca ai atâta putere sub tine, îți ia mințile. Si nici nu vreau sa ajung intre 4 scânduri prea devreme
Cel mai probabil rămân la un BKD de 140cp (Golf 5) sau daca pot, un CBAB/CFFB de 140cp (Golf 6)
Nu te contrazic. Posibil rămân la 2.0 TDI. Nu imi vine in minte o mașină 2.0 benzina TURBO fiabila (până în max 8000€). Cum am mai zis, si bmw are aspirate...si japonezele aspirate, ford focus mk2 la fel, aspirat
Mai vedem, oricum mai e mult până vara viitoare cand îmi cumpăr ceva
140cp e ok. Nici prea prea, nici foarte foarte. Am amic cu Octavia 2.0 tdi bkd si merge super.
Opel are 2.0T fara probleme de fiabilitate. Ford si Renault au si ele ceva-ceva. Dar Romanul a auzit doar de VAG... Cel mai prost din curtea scolii, in industrie. Dar si cel mai cautat.