Poti incerca o curatare profesionala + schimbul substantei lui.
Eu zic ca va merge mai mult de 20.000 dupa acest tratament, daca nu e spart/topit.
Vezi daca nu cumva e senzorul de la DPF. Daca zici ca ai nevoie de masina atunci reparo pana reusesti sa o schimbi parerea mea. Dupa aia iti recomand ceva de vw cu motorul 2. 0TDI CR la care poti verifica usor starea DPF, sau ceva de la renault/hyndai/kia ce nu prea au probleme cu asa ceva.
Adica ceva care are un fel de DPF off din fabrica (dieselgate)
Nici Ford nu are probleme cu DPF-ul, in general. Are un prieten aceeasi masina cu persoana care a pus intrebarea, si nici nu simte ca are DPF (si il are, functional).
Szenzorul e bun, a fost schimbat recent ca aveam eroare si pe acela. Din ce mi-au zis la service apare eroare doar de la dpf, nimic altceva. Voi incerca o curatare atunci, sper sa nu fie avariat si sa întâmpin rezultate pozitive.
Mulțumesc de răspunsuri băieți.