Injectie (presiune in rampa anormala) sau turbina (presiune prea mare/prea mica).
Lasa masina la un service serios, care sa faca proba de drum cu diagnoza. In momentul in care apare martorul si "taie pedala", pe tester apare o eroare care conduce direct la problema.
Daca este diesel ar putea sa aiba depuneri de calamina in piston, injector. Daca este nasol trebuiesc schimbate sau curatate respectivele piese. Iti spun dintr-o exp personala cu diesel vis-a-vis de problema descrisa de tine.
Este vorba despre un audi a4 b7 2.0 tdi 140cp diesel
Da masina merge normal pana-n 2500 de ture, daca ajung de mai multe ori la 3000 de ture acolo incepe sa fie buba
Cam asta era si simptomul la a mea. Peste un numar de ture nu se mai accelera si dadea in nas. Solutia temporara este sa incerci sa mergi cu ea mai turata, sa schimbi mai ales in treapta 1-2-3 peste 3000 de ture sa arzi mai bine motorina. Ulterior daca nu merge trebuie desfacuta si curatata. Ce am mai incercat eu dar asta doar ca o intretinere a fost sa mai bag in rezervor un aditiv pentru curatare injectoare, bloc motor.
A, deci de un VAG vorbim.
Fa o diagnoza si vezi eroarea. Daca e "charge pressure positive deviation", schimba valva N75, vezi furtunasele si asigura-te ca functioneaza geometria (trebuie mecanic + tester de vacuumuri).
Daca e negative deviation, se poate sa fie turbina cam moarta, sau pierderi pe traseu (furtune-intercooler), poate chiar un EGR blocat deschis sau senzor MAP decalibrat.