Daca este diesel ar putea sa aiba depuneri de calamina in piston, injector. Daca este nasol trebuiesc schimbate sau curatate respectivele piese. Iti spun dintr-o exp personala cu diesel vis-a-vis de problema descrisa de tine.
Este vorba despre un audi a4 b7 2.0 tdi 140cp diesel
Da masina merge normal pana-n 2500 de ture, daca ajung de mai multe ori la 3000 de ture acolo incepe sa fie buba
Cam asta era si simptomul la a mea. Peste un numar de ture nu se mai accelera si dadea in nas. Solutia temporara este sa incerci sa mergi cu ea mai turata, sa schimbi mai ales in treapta 1-2-3 peste 3000 de ture sa arzi mai bine motorina. Ulterior daca nu merge trebuie desfacuta si curatata. Ce am mai incercat eu dar asta doar ca o intretinere a fost sa mai bag in rezervor un aditiv pentru curatare injectoare, bloc motor.
Injectie (presiune in rampa anormala) sau turbina (presiune prea mare/prea mica).
Lasa masina la un service serios, care sa faca proba de drum cu diagnoza. In momentul in care apare martorul si "taie pedala", pe tester apare o eroare care conduce direct la problema.
A, deci de un VAG vorbim.
Fa o diagnoza si vezi eroarea. Daca e "charge pressure positive deviation", schimba valva N75, vezi furtunasele si asigura-te ca functioneaza geometria (trebuie mecanic + tester de vacuumuri).
Daca e negative deviation, se poate sa fie turbina cam moarta, sau pierderi pe traseu (furtune-intercooler), poate chiar un EGR blocat deschis sau senzor MAP decalibrat.