Adica ce am prefera? Clar ca 2. 0TDI 140CP.
Eu am codul motor AVB(daca il stii), am turbina VNT17, injectoare de ARL(150cp), din pacate am intercooler stock si nu il voi schimba. Daca aveam si intercooler de ARL ducea undeva la 150, dar cu asta stock am undeva la 135.
O data ce te obisnuiesti cu ceva caluti, e greu sa conduci ceva slab.
Caut masina pentru a i-o face cadou iubitei mele. Rupe Fordu' normele 230, si mai avea pedala.
Cum zici tu. VAG inca se gandeste cum sa faca fiabilitatea motorului de 2.0
Daca vrei caruta fiabila, 1.9 TDI.
Daca vrei putere, si nu te deranjeaza servisarea tripla, ia 2.0 TDI.
Daca zici ca e pentru iubi, atunci e clar, 1. 9TDI deoarece nu cred ca-i trebuie ei 140CP astfel incat sa te gandesti la acest compromis.
Cauta fara filtru de particule si ai scapat de 2 batai de cap, aici ma refer la pompa de ulei, si respectiv la filtrul de particule.
Am prieten cu 1. 9TDI care tocmai ce si-a schimbat volanta si dupa cateva saptamani ii patineaza ambreiajul. 1.9 blc parca.
La preturi sunt asemanatoare. Nu difera cu mult. Ii placea foarte mult tinuta de drum la a3-ul meu.
Si eu am avut 1.9 AFN, care se strica si cand statea pe loc, dar comparabil cu 2.0 TDI, e un motor pe care il poti prinde bun.
Ii bag eu ei in cap Focusu'. Mai luam inca unul, pe mine nu m-ar deranjam ) tot un 2.0 facelift
Eu unul nu renunt la Opel, nici pentru Ford.
Am prins un Focus frumusel, dar nu ma atrage... Nu e dezamagire deloc, in comparatie cu Passat, dar nici pe asta nu o tin.
Poate doar un Merc, ma mai da jos pe mine din Vectra.
Am condus Vectra c, nu imi place. Astra h, meh, nu imi place nici mie, nici iubitei mele interiorul. Avand deja una in familie. Poate un Astra j, dar parca ne-ar depasi bugetul ce motorizare as dori eu.
Lasa tdi.u ca costa mult in reparatii, TFSI e fiabil dar daca e fara turbo si mai bine asa nu te preocupa turbina ca se strica
Passatb6 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: