Toate Opelurile pana prin 2005, aveau un confort foarte ok, fata de un Golf 4, de exemplu. Spatiu bun la picioare, pozitie buna in scaune.
Golf 4, Bora, Octavia 1, Seat Leon si Toledo, sunt exact opusul: scaune din topor, spatiu la picioare mai deloc.
Iar la capitolul suspensie, sunt aproape identice, insa Golf 4, Bora (si celelalte din lista) subvireaza foarte mult, pe cand Opelul se comporta ca o masina sport, daca o calci pe coada.
Colegu' a dat un sfat la nimereala. Nu cred ca Astra G e mai misto de stat la semafor, ca are bordul urat, si dotari banale.
Daca vrei pe benzina, Opel sau Renault.
Daca vrei diesel, Ford Focus, sau pe ultimul loc, Golf 4/Bora/Octavia.
VW daca mergi mult? Dupa un drum cu Passat parca am pareza, pe cand cu Opel pot merge toata ziua, ca uit ca am calatorit in ziua respectiva.
Corect raspunsul dar sunt mai defectoase, ma refer la opel
Eu il sfatuiesc la un a3
Ştiți pe mine nu prea mă interesează frumusețea, vreau doar să îmi fac treaba cu ia si să nu bag des bai in ea (la piese ma refer (
Atunci, Astra G e potrivita, cu motor 1.6
Daca circuli mult urban, poti lua 1.2 benzina, sau 1.7 dti.
Opel e foarte ieftin la piese, iesi mai bine decat cu un Logan.
Pe la 1300-1500 euro gasesti Astra G buna.
Vad ca deja s-a dat raspunsul, dar du; te pe opel, golfurile sunt masina ca motorizare excelent, impreuna cu bora, skoda etc din vag, dar ca si caroserie comfort si altele sunt meh, daca mergi prin oras mai ales, si tot iei 2-3 canalizari dupa 1 giratoriu o sa-ti zornaie toate plasticele in cap, de o sa ajungi sa mergi cu muzica la maxim numai sa nu te doare capul.