E hidraulic e normal să se întample treaba asta. Deacuma poți merge linistit incă 150.000
Ii trebuie un pic de timp sa se aerisească instalația, bănuiesc că e ambreiaj cu comanda hidraulica, nu pe cablu.
Daca e foarte moale atunci o poti aerisi tu instalatia, parca pe la cilindrul receptor se face.
Sunt unele masini care specific au ambreiajul ff tare, spre exemplu am avut un Rover 75 si efectiv la drum de oras era nasol, ca era prea tare pedala de ambreiaj de ma durea piciorul.
Pana cand a cedat piesa, dupa 2 ani, cand mi s-a stricat pompa de ambreiaj, tot tare era. Deci cred ca asa iti va ramane, nu e nicio problema daca e moale.
Dacă e ambreiaj mecanic și nu hidraulic, nu e moale, așa trebuie el să fie. Cu timpul când se uzează se întărește putin câte puțin, fara ca tu sa sesizezi, până devine tare, iar când pui altul nou, tu fiind obisnuit cu cel vechi, ai impresia ca e tare.
E hidraulic. Cat timp cuplează și decupleaza bine și nu are pierderi nu cred ca ar avea vreo problemă
Am condus și eu o Toyota Corolla care avea ambreiajul atât de tare de te durea piciorul dacă mergeai mult cu ea prin oraș. E nasoală senzația
Stanmariusvasile întreabă: