Au probleme cu pompele de ulei. Are o pompa care este antrenata de un hexagon de 6mm si se uzeaza hexagonul. In unele cazuri nu se aprinde becul la ulei si tu mergi linistit cu ea si strici motorul. Mai bine schimbi hexagonul preventiv, pe urma te costa mult mai mult. In rest sunt probleme cum au toate motoarele diesel, turbina, injectoare etc. Eu prefer benzinarul, mai bine sa consume mai mult, dar stiu ca nu am treaba.
Aparent BMM este codul motor ce nu are problema cu pompa de ulei. De asemenea motorul asta nu are DPF si are injectoare Borsch. Practic ti-ai cumparat din greseala cea mai buna varianta a lui 2.0 TDI PD. Oricum, in continuare poti sa ai probleme cu injectoarele, turbina, volanta, EGR. Asta orice diesel o poate patii. Daca mergi totusi la drum lung cat de cat des si ii dai in gura nu cred ca o sa ai probleme mari cu masina asta.
Intamplarea face ca fratele meu asteapta sa ii vina din Germania aceeasi masina, acelasi cod motor, din 2007. Din ce m-am interesat, acest motor, BMM, are 1 singur ax cu came si 8 valve in comparatie cu celelalte motoare de 2.0 TDI care au 16 valve.Injectoarele sunt BOSCH, adica foarte bune. Cele Siemens au fost cu probleme din ce am citit. Pompa de ulei nu este cea cu probleme. Aparent, intr-adevar acest cod motor pare a fi cel mai fiabil.Acum,stii cum e..conteaza mult si cum a fost exploatata masina la vechiul proprietar/proprietari.Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
Sincer,am exact acest motor pe golf 5 break 2008.Il am de 3 ani si nu am avut nici o interventie la motor. 239k km reali verificabili.Nu m-a lasat niciodata, I-am schimbat distributia, filtrele, schimbul de ulei la 10k km, iar in depasiri nu mai zic, masina nu are 300 de cai, dar pot sa fac o depasire fara sa ma gandesc. Sper sa nu ai probleme cu motorul.E bun motorul, chiar daca e pompe diuze, nu ai probleme cu pompa de inalta.