Daca le-ai platit suna la ANPC (Porotectia Consumatorului) si te rezolva ei. Au numere diferite in functie de judet. Le gasesti pe net!
Nu prea stii cum functioneaza sistemul asta.
Tu, daca suni la curierat, nu afli de la angajatul care iti raspunde, daca firma x i-a contactat vreodata. Fiecare agent are telefonul lui, fiecare sediu cate 2-3 numere de mobil, call-centerele nu ii legitimeaza pe cei care suna. Deci, de la telefon, n-ai cum sa afli daca a sunat cineva la unul din reprezentantii lor, sau nu.
Apoi, daca ai dat comanda la ei, toate firmele te anunta prin mail cand plasezi comanda, apoi telefonic sau iar prin mail, daca a plecat comanda la tine. Primesti si un cod de comanda. Cu ala poti suna oricand la firma de la care cumperi, si iti spun pe unde e comanda ta. Daca s-a trimis, vei primi (sau il soliciti), un cod AWB, folosit de curier pentru a urmari coletul tau. Daca zici ca ai luat legatura cu ei si s-a expediat acel colet, le soliciti codul AWB si clarifici situatia cu el. Daca nu stiu sa ti-l dea, inseamna ca sunt intr-adevar neseriosi. Daca ti-l dau, e vina curieratului, suni la ei si vezi pe unde a ajuns.
In plus, eu in ultima vreme am lucrat cu Nemo Express, Cargus/Urgent si Fan Courier, si toti te anunta prin SMS, cand coletul tau a ajuns pe sectorul (judetul) tau, si iti dau in sms-ul ala si numarul de telefon al agentului care are coletul tau in sarcina, deci il poti contacta si afli o ora aproximativa in care ajunge la tine, sau un loc de intalnire, daca nu esti acasa, eventual sa-l lase la sediu.
Ceea ce spui tu, nu poate fi o invinuire a firmei, cel putin nu acum, cand a ramas "ca in tren".
Eu am patit alta chestie, si nu doar cu un dealer de piese, ci cu mai multi: vizitezi site-ul, iti faci cont, totul merge ok, selectezi piesele, plasezi comanda, primesti mail de confirmare. A 2-a zi, cand eu asteptam un semn de la ei, sau chiar de la curiei, imi trimit mail in care ma anunta fara politete ca "ne pare rau, dar lucram doar cu societati comerciale". La ce $*&&$#Q #($*( au facut site-ul ala?
Nu mai zic de aia care pe site, sau chiar la telefon, spun ca au totul pe stoc, apoi, in loc sa ma sune curierul, ma suna tot ei, la cateva zile, sa-mi zica "nu avem produsul ala, nici alalalt, avem doar surubul de 0.50 lei pe care il aveati in cos. trimitem asa, sau asteptati sa revina celelalte pe stoc?".
Iti trebuie ceva experienta cu astia, ca sa stii la ce sa te astepti.
Eu am spus ce am patit... dupa ce ai zis tu nu sunt singurul care a patit ceva asemanator.
Pai din ce spui tu, nu poti invinui pe nimeni.
Suna magazinul cu piesele, cere-le starea comenzii dupa codul ei din mail-uri.
Daca spun ca e trimisa, soliciti codul AWB de la curier. Daca nu il au, e vina lor, inseamna ca nu au trimis nimic. Daca il au, vina ii apartine curierului, sau tie, daca nu le-ai spus adresa corect. Odata ce obtii codul AWB, nu ai cum sa nu afli ce s-a intamplat cu coletul.
Stanmariusvasile întreabă: