| Scatty a întrebat:

Am incercat sa ma interesez de vreo 2 ani de zile de o masina pana in 3000 de euro dar care sa poata sa devina o masina de strada. Adica sa poata permite modificari la motor si poate si chiar la exterior(nu neaparat) dar ma gandesc la faptul sa pot sa o duc usor peste 200 de cai sau chiar sa aiba ea din fabrica in jur de 200 de cai. Prima oara ma gandeam la un eclipse din 96 97 98 sau 99 dar cele gs gsx gst sunt foarte rare si scumpe iar cele "normale" nu stiu daca au ce vreau eu, ma gandeam la un bmw seria 3 copue sau chiar la un m3 tot din prin anii acestia dar cred ca nu o sa gasesc unu la un pret bun. Vise precum: supra, m3, skyline, rx7 nu cred ca le pot indeplini momentan. Precizez ca asta va fi prima mea masina si vreau sa fie una deosebita. Masina o pot lua si din Germania. Astept pareri. Uitasem big grin dau FUNDA

8 răspunsuri:
| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

Cred ca ai jucat prea mult NFS straight face

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Aha. Deci ai vreo 14 ani, si vrei ca prima ta masina sa fie de 200cp+.
Bun. Inainte de a-ti da un raspuns (cat se poate de serios si in tema), te rog sa-mi raspunzi la urmatoarele intrebari:
-cati prieteni ai cu masini de strada
-cate sporturi cu motor ai practicat pana acum, si ce titluri ai obtinut
-de ce buget dispui (pentru achizitie dar mai ales pentru modificari si utilizare).
Astept raspunsurile!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

M-ai facut sa rad, mersi mult laughing

| Dny_Dani_1996 a răspuns:

Lasand la o parte treaba cu nfs-u si cu masinile care isi iau zborul, de ce vrei neaparat bmw? Tu stii la ce riscuri te expui ca incepator pe tractiune spate si cu +200 cp?
Incearca ceva obisnuit, ca de exemplu vw passat 2.5 4x4 care are undeva pe la 150cp si o poti duce lejer la 200...
Masinile japoneze inca sunt la inceput in Romania, si acum nu ma refer la o toyota yaris sau un nissan patrol, ma refer la Supra, Silva, Skyline, GT-R etc.

| Scatty explică (pentru IzvorulDeIntelepciune):

In primul rand a fost o intrebare serioasa. Ma asteptam ca raspunsul sa fie la fel, dar te rog frumos nu mai raspunde la intrebari doar de dragul de a raspunde. ok?

| Scatty explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Nu am 14 ani am 18.
Am mai multi prieteni cu masina dar decat 2 au masini de strada si foarte puternice si din cauza asta nu imi doresc masini la nivelul lor pentru ca de....prima masina nu cred ca ar trebui sa fie pe la 300 350 de cai.
Titluri nu am obtinut dar stiu destul de bine sa controlez o masina mai ales in drift.
Bugetul este de pana in 3000 de euro dar acesti bani sunt decat pentru a o cumpara, modificarile le voi face pe parcurs.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Scatty):

Daca erai deja intr-o gasca unde sunt masini pregatite, si intr-adevar stiai drifting, nu intrebai asa ceva pe un site de... diverse.
Cu 3000e cumperi o baza buna pentru un proiect, dar sa duci o masina in 200cp, indiferent ca pornesti de la 90 sau 150, costa o caruta de bani, nu 1000e. Numai un set de jante + o suspensie de strada trec mult de 1000e.
BMW as recomanda numai daca te axezi doar pe drift si/sau aspect.
Pentru un incepator care n-a mai avut nici o masina, 90cp sunt multi.

| Scatty explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Asta stiam ca bmw este mai mult pentru drift dar ma gandeam la calitatea piselor. Stiu ca sunt mai bune si mai durabile. in plus vruiam sa aflu si parerea altora. Iti multumesc pentru sfat, dar cred ca imi voi cumpara un Mitsubishi Eclipse din 98 sau 99, modelele mai noi nu prea imi plac chiar daca sunt accesibile.