Salut, poti pune un motor Renault Alpine 1400cmc Turbo Inca se mai gasesc. Sunt multe dacii cu astfel de motoare.
Merge de la vw golf 3 cred, dar vezi ca nu-i asa usor trebuie sa mergi la RAR, apoi la politie, schimbi certificatul-bani si timp pierdut.mai bine o vinzi si-ti iei altceva
Pai cred ca stiu eu. Dacia zici... hmmm...Motor de Sthil MS 181 ( drujba buna, nemteasca ). Fundita?
Videotedy esti total pe langa subiect(motor de vw golf 3 este motor longitudinal pe cand cel de dacia este transversal), ti se va potrivi un motor de renault clio ( sub 1999),daca nu ma insel a fost un baiat,acela cu dacia SGM, mai are cineva cu motor de renault fuego, si poate alte alternative care imi scapa pe moment.Dar din moment ce vrei sa schimbi cu unul mai puternic trebuie aduse modificarile aferente, aici ma refer la sistemul de franare, la modificarile pe care trebuie sa le aduci compartimentului motor si bine inteles problema cu actele si cu R.A.R-ul.Pe scurt toata aceasta tentativa de schimbare a motorului te duce la 3500 de euro cel putin, ceea ce e absurd pentru ca de baniii astia iti iei 7 dacii ca a ta! Sper ca ti-am fost de ajutor.
Conditiile sunt la rar pentru schimbarea motorului : 40% sa nu depaseasca puterea fata de cel original, sa nu fie mai vechi de 10 ani motorul, sa fie de aceeiasi motorizare (benzina), motorul sa fie montat intr-un service autorizat de RAR.
Costuri exagerate nu se merita 30 milioane omologarea individuala, talon nou, manopera.
Cred ca ai 15 ani de visezi la un motor de mustang cu "sasă cai frumoşi" pe sasiu de dacie. In multe cazuri nu masina e de vina ci cel care o conduce.
Fara a fi specialist, eu zic ca nu e o idee buna din mai multe puncte de vedere : 1 sasiul a fost proiectat pentru un anumit tip de motor, 2 sistemul de directie cu tot ce inseamna el de asemenea a fost proiectat pentru acel tip de motor si 3 chiar sistemul de franare trebuie sa faca fata unei anume puteri dezvoltate de motor la masinile mai noi cu frane pe disc de exemplu nu pui orice placute de frana au anumite caracteristici in functie de capacitatea masinii! de plimbari pentru omologare nu are rost sa mai vorbim. eu in locul tau as pune motorul la punct resetari si tot ce inseamna rk iar daca nu suporta fiind la rk 3 mai bine cumperi un motor de dacie mai bun caz in care toit va trebui sa faci vizite la autoritati dar e mai simplu. desi rd multi de batrana dacia unele merita sa fie restaurate pentru ca inca isi fac datoria! la un momentdat am vrut sa cumpar si eu una ca nu prea aveam bani de una nou dar pana la urma am cumparat un renault megan la pret mai mult decat convenabil fabricat in 2001 si cu foarte putini km in schimb o ruda de-a mea mai in varsta a cumparat o dacie super ok arata si functioneaza ceas!
O intrebare cand te lasa masina cat bani scoti din buzunar pentru reparatia sa?
Din nefericire eu sunt posesor al unui Renault Laguna 2, iar in 5 ani s-a investit in ea mai mult decat face masina. Ambreaj nou (volanta, disc, rulment presiune 50 milioane, schimbat de 2 ori in ultimele 6 luni), iar am facut "economii" ca nu m-am dus intr-un service Reno
Imi pare sincer rau pentru tine ...eu nu am avut cheltuieli "periculoase " doar placute frana fata si un rulment de roata spate! dar asa cum am zis masina are doar 120000km si sunt singurul care am condus-o in ro dat fiind ca masina a fost adusa din germany de seful meu iar acum are 4 ani de cand o am. este un megane cabrio ( decapotabil) ori nemtii au folosit masina doar ocazional! despre piese ce sa zic!? mai mult ca sigur rulmentii tai de presiune nu au fost de origine fie ai un stil mai agresiv de a conduce! ori sa mergi la reprezentanta renault inseamna gauri enorme in buget! exemplu : luneta spate la mine, ( un PVC maleabil ) jumate de m2 la reprezenatnt sa imi aduca unul original ma costa 1500 roni fara montaj care inseamna doar sa traga un fermoar... asa ca mi-am facut eu singur luneta aia prapadida cu 50 ron ca atat m-a costat materialul!
Absolut nici un motor nu se potrivește pur și simplu.
Poți pune mai multe tipuri de motoare, inclusiv cel de golf 3, spunea cineva pe aici, dar cu foarte multe modificări.
Modificări pe care nu le poți face în curte cu 5 lei un patent și-o sârmă.
Ai nevoie de un inginer, un lucrător în metale și de fonduri cu nemiluita ca să faci vrei tu.
In loc sa i schimbi motorul ai putea sa i montezi piese de performanta pe el de exemplu evacuare, filtre, carburatoare mai bune, daca te tine portofelul o turbina, etc. Cauta aici piese si sigur vei gasi http://www.4tuning.ro/magazin/
Michael5813 are dreptate. daca vrei sa schimbi motrorul trebuie sa faci multe modificari la sasiu, directie, si la sistemul de franare si nu mai vorbim
de pret
P.S : lasa motorul tau de 1.4 L asa cum e 60 HP sunt destui mai ales daca esti incepator
Renault f7p. la cutie se potriveste daca schimbi priza cu una de papuc diesel. DAR, intai fa-i franele.