Sa dus garnitura de chiulasa, trebuie schimbata, apa ajunge in cilindri si incearca sa arda asa si de acolo fumu ala alb ce spui.Deci tu pierzi apa de acolo si acu ala creste scade etc.Mai mult ca sigur este de la garnitura de chiulasa. daca apa in bidonu ala scade atunci sigur aia e problema.
Mergeti cu masina la un service auto autorizat si va va spune care este problema si cum poate fi remediata si va va spune costul reparartiei!
Furtunul de sus de la radiator, spre pompa de apa...chiar langa pompa. Gasesti pe net ce trebuie sa verifici mai exact la termostat (s-ar putea sa fie inchis)
Si verifica si nivelul uleiului din baie, s-ar putea sa fie chiuloasa fisurata:
Simptome posibile:
1. in vasul de expansiune s-ar putea sa observi ceva bule de aer provenite din compresia pierduta in sistemul de racire;
2. ulei in lichidul de racire, dar nu doua trei picaturi care pot ajunge si accidental acolo;
3. apa in baia de ulei, o spuma maronie aparuta pe capacul de umplere ulei si pe joja de control;
4. pierdere lichid racire fara o explicatie clara (furtun plesnit,...)
5. fierbere lichid racire, la fel, fara alta cauza concreta care duce la aceasta.
https://www.4tuning.ro/......23208.html
Nu ai un nene mecanic prin zona? Ar fi mult mai usor.
anonim_4396 întreabă:
baby_3369 întreabă: