Daca ti-a mancat uleiul din baie e clar. Segmenti cocsati pe pistoane si probabil cuzinetii. http://www.farmpro.ro/
De cand ai dat spart baia trebuia sa opresti imediat motorul ca ramane fara ungere si poti sa il blochezi..si nu cred ca era recomandat sa repari baia sparta.o schimbai cu una SH. Uita-te atent daca ai scurgeri daca nu probleme la motor.
E dusa turbina 100%.
La motoarele PD, turbina 'pica' brusc, ai noroc ca nu te-a lasat in drum.
Fumul provine de la uleiul scapat de turbina pe galeriile de admisie. De aia iti si dispare tot uleiul, intra pe langa ax, si il aspira motorul.
Te sfatuiesc sa nu mai pornesti motorul pana la inlocuirea turbinei, ca risti sa o 'ia pe ulei' de tot, adica sa foloseasca uleiul din baie pe post de combustibil, si sa nu se mai opreasca nici cand scoti cheia din contact; se tureaza singura enorm (peste limitare), pana cand consuma tot uleiul din motor, si se gripeaza. Atunci chiar nu mai ai ce face cu motorul, trebuie sa il inlocuiesti cu totul.
Inlocuieste turbina, si va reveni la normal. Daca zici ca are o bataie la un cilindru, eu zic ca e un tachet... Se mai duc si aia din cand in cand, la 1.9 TDI.
Orice turbina are "joc"si mai ales pe diesel e normal sa "mance"un pic de ulei dar cazul tau probabil nu s-a sudat bine baia sau nu s-a verificat garnitura si probabil scapa mult ulei.probabil ai mers destul de mult fara ulei si a ramas fara ungere si turbina si restul componentelor.la cum spui tu ca scoate fum si ulei pe toba, ai putea sa schimbi garnitura de chiuloasa, include si rectificatul chiuloasei schimb de suruburi.
Am revenit oameni buni am avut contul spart am rezolvat problema cu tdi meu de 1.9 )) am schimbat motoru cu totul m-a costat 1200 de euro a fost praf ) motoru cilindri uzati de la secmenti rupti turbina cu axu vai siamar s-a dus tot si cuzineti vibrochen tot era gata n-am mai avut ce face am schimbat motoru cu totul de la el numa injectoarele ce or mai fost buna in rest tot s-a dus