Suspensie independenta = fiecare roata se misca independent pe suprafata solului
iar cutia de viteze tiptronica = un fel de cutie automata
La cealalta intrebare nu stiu sa raspund
Da da asta stiu ca e automata intrebarea era cine o fabrica si cat de fiabila e?
si cum se misca cutia. adica am mers cu un E 320 sin 2005 si cu un x5 2002 ff multumit cum schimba. si despre asta era si intrebarea desprea cutia celor de la peugeot. daca o cunoaste cineva mai bine
Suspensie independenta -adica fiecare roata se misca in plan vertical independent una de alta chiar daca sint pe aceiasi axa.
Referitor la transmise eu credo ca fiecare marca isi face singura transmisia, deci este facuta de peugeot.intre transmisile autoate si cele standard nu-s mari diferente, singura chestie este sa nu cumperi o masina cu cutia defecta sau sa aiba ceva defecte.Ma refer la asta automata. Daca e noua si ai grija de masina atunci cutia te va tine pina cind vei arunca masina.Ambreajul este de tip umed, deci nu ai frecare acolo, nai nici o problema. Daca cumperi masina folosita nu stii exact ce are, deci risti si indiferent ca este automata sau standard vei spune, mai ales in cazul celei automate NUS BUNE DE NIMIC TRANSMISIILE ASTEA AUTOMATE.Adica vei da vina pe masina desi altii au stricatao. Daca e pe perne de aer nu am idee.Asa ca sfat eu spun sa cumperi alta masina, ia un VW sau audi sau ca tot ai adus vorba Mercedes.Toate sint superioare lui peugeot sau cum se mai numesc trotinetele astea frantuzesti.Bafta oricum.
Suspensie independenta = fiecare roata are sustinerea ei separata (brate), fara sa comunice cu roata de pe cealalta parte. In felul asta, nu se transmit socurile de la o roata la cealalta.
Mai exact, nu are o punte pe care sunt prinse ambele roti, ci brate mai scurte, care tin fiecare roata in parte.
Cat despre cutia de viteze, mai bine cauti un forum Peugeot romanesc, fiecare forum are 'doctori' in marcile respective, care iti pot spune multe despre masina pe care vrei s-o cumperi.
andrei213 întreabă: