Salut,am un piaggio si(aici nu e chiar nici o legatura), trebuie sa ai mai mult surubele la carburator, scoate-l si vezi fiecare surubel ce face, adica sa desfaci carburatorul s isa vezi.sa nu le confunzi, si eu am schimbat set, tot in el, am curatat si carburatorul dar degeaba, aici vin 2 principii,ori nu ai compresie buna(segmenti care nu se potrivesc) ca si eu am patit asta,sau carburatorul s-a cam parlit,iti recomand sa cumperi alt carburator si sa verifici,sau mai bine dai la pedala si incerci sa ii obserbvi compresia. daca are compresie slaba cumperi carburator,acesta a fost sfatul meu, recomandarea mea este sa duci motocicleta la un mecanic ca m-am uitat pe net cum arata si e foarte faina, e pacat sa o distrugi, mai bine du-o la mecanic ca stie el ce sa faca, succes
Verifica muzicuta vezi sanu fie vreun gunoi acolo, dupa verifica la carburator nu cumva sa raman plutitoru blocat,(poate stii sa verifici daca scapa aer sau nu -sufli il inchizi si deschizi). e ceva din carburator dai un filet la aer si regleaza restul vezi daca sta. sau ar mai fi o problema. socul e electric sau manual?
Multumesc pentru raspuns. o sa incerc ce mi-ati recomandat socul este manual
Salu, am desfacut carburatorul am curatat jiglerele cu compresorul cu aer sub presiune compresia pare sa fie buna adica se apasa greu pedala cred ca o sa schimb carburatorul.
Vezi sa nu ramana socu ala ridicat (ii naiba mare cateodata) ramane blocat.dar incearca cu un carburator de schimb vezi ce are de gand
Pe partea cu suruburile de reglaj, ai doua suruburi! Unul cu arc, pentru reglarea relantiului si un altul in dreapta lui, ingropat pentru amestec catre colectorul de admisie! Pe cel cu arc il strangi de tot apoi il desfaci 4 ture /360°. Cel ingropat il strangi de tot apoi il desfaci 2 ture! Cu socul tras, ar trebui sa porneasca!
Ti-am atasat si carburatorul aici :
http://www.ebay.it/......1918317181
Tie nu iti sta la relantiu deoarece nu ai reglat surubul de amestec! Poti sa-l reglezi la inceput si la 1, 5 ture si neaparat surubul de relantiu strans de tot apoi desfacut 4 ture a cate 360°.
Cand muzicuta nu mai lucreaza nu-ti mai porneste nici cu slujbe!
Multumesc pentru sfat o sa incerc aceste reglaje si revin cu un raspuns
Am reglat carburatorul dupa cum mi-ati spus adica am strans amandoua relaje la maxim apoi am desfacut reglajul pentru aer cel cu arc 4 ture si reglajul de amestec 2 ture am tras socul si a pornit pe loc dar face la fel nu sta la relanti daca incerc sa o tin accelerata sub 5000 de ture scade brusc turatia si se opreste daca ii strang reglajul de aer la maxim si il desfac doar o tura sta la 5000 de ture daca incerc sa-l mai desfac se opreste
Surubul de relantiu, cel cu arc odata ce l-ai reglat la 4 ture il lasi asa. Surubul de amestec (cel ingropat) strange-l de tot si apoi deschide-l doar o tura si jumatate! Porneste motoru si lasa-l sa se incalzeaca vreo 5 minute apoi incearca sa-i inchizi socul putin cate putin fara sa mai umbli la surubul cu arc!
Nu v-am gasit trimiteti-mi dvs cerere https://www.facebook.com/andrei.bunduc.374