Prima are pretul suspect de mic.
Pe siteuri prin Germania costa in jur de 6000.
Nu, anul de fabricatie nu se poate falsifica.
Anul de fabricatie se gaseste si in serie deci, e imposibil de masluit.
Oricum prima e suspect de ieftina pentru cum arata masina, chiar prea suspect, ma gandesc sa nu fie ceva probleme cu actele, trebuie sa te informezi care e treaba cu actele de franta, daca sunt in regula, masina pare sa merite banii.
Cat despre a-2a personal nu ma atrage atat de mult ca prima (arata mai bine pe gri, parerea mea) plus ca este inmatriculata deja in RO, si personal eu unul evit masinile rulate in Romania, dupa ceva ani in care au fost rulate prin tara deja mai trebuie sa schimbi cateceva pe la suspensie/directie, plus ca fata de prima are de 2 ori mai multi kilometri, deci ai mai mari sanse sa cedeze cate ceva la ea.
Aia gri imi pare suspecta. Mai exact, caroseria mi se pare cam 'ciufulita', si vopseaua aia nu pare a fi deloc 'de fabrica'. Dar pot fi pozele de vina.
A 2-a mi se pare mai interesanta.
Dar eu personal nu m-as uita dupa Golfuri, mai ales la pret de masina.
As fi mult mai relaxat daca as da banii aia pe o Kia C'eed CRDI, Renault Megane dCI, Opel Astra CDTI sau Vectra CDTI... Volzvagin se juca cu pompe-duse astea, si nici cu suspensiile nu le nimerea, pe cand altii faceau masini...
Diferente nu prea sunt intre modele, doar de optiuni cel mai probabil.
Plus ca totodata prima nu este inmatriculata, iar taxa este ceva mai mare fiind dintr-un an mai nou si motorul fiind acelasi ca la cele din 2005.
Al 2-lea anunt este sters.
Din cate retin, prima avea 130. 000km, in timp ce a2-a avea 250. 000km, deci dublu.
Prima avea ceva optiuni in plus, printre care si volan de piele.
Cam atat retin.