Ajunge in 'limitare'.
Si suna cumva in valuri.
Nu se intampla nimic, la masinile moderne (dupa '90), dar scade durata de viata a motorului, daca obisnuiesti sa faci din astea.
Iar daca e un motor obosit, si mai are si kit-ul distributiei trecut de termen, risti sa cedeze o piesa din el, dupa care se distruge pe interior tot motorul, ca un domino, la turatia aia.
Pai depinde de motor, daca-i unul bun, atunci poate nu-i nici-o problema... dar in cele mai multe cazuri, risti sa arzi/ avariezi motoru', pentru ca... vezi tu, ca acesta scoate acel zgomot continuu, pe aceeasi treapta sonora, si el se incalzeste. Deci in concluzie schimba turatiile cand ajung la maxim.
Se incalzeste motorul pentru ca scoate un zomot pe aceeasi treapta sonora? lol ce explicatie.
Orice masina moderna cu un ECU iti taie alimentarea la un moment dat ca sa protejeze motorul
Asta a invatat el la NFS, in cursele alea drag, cand il punea sa schimbe viteza, si avea bulinute albastre-verzi si rosii... Si daca ajungea la rosu si nu erai atent, zicea ca "engine blow"
Zgomot*... Pai da, tureaza-ti motocicleta la maxim, o sa auzi ceva in gen cand nu mai poate... "vmmmmm..mmm" atunci motorul se incalzeste cel mai repede.
Bre, motorul se incalzeste mai repede atunci pentru ca lucreaza la turatii foarte ridicate nu pentru ca faca zgomot. Zgomotul e tot o urmare a turatiilor excesive nu o cauza a incalzirii
Daca schimbi in treapta de viteza mai mare nu se intampla nimic. Se curata Turbo zic unii