E scris in brief-ul mic undeva la punctul d2, este o linie si in randul de sus la sfarsit este scris d3/d4.
La unele masini in locul acelei linii este scrisa norma de euro de exemplu "euro3" la acele masini nu mai este scris d3/d4.
Daca e scris d3 inseamna ca exista posibilitatea sa iasa si euro 2 si euro 3, iar daca scrie d4 inseamna ca poate iesi si euro 4 si euro 3.
La tine, daca mai ai cartea masini uita-te acolo, ai o lista( ceva gen http://s27.postimg.org/4nnmhfaa7/Pr_code_sticker_comments.jpg ) pe care scrie codul motor si codurile pr, la unele mai scrie acolo "eu3" sau "eu 4" care inseamna ca masina este euro 3 respectiv euro 4 de fabrica, dar nu la toate scrie asta.
Au fost si masini care au fost euro 3 si au iesit euro 2, tot la rar.
Asa ca mai bine asteapta-te sa iasa euro 3.
Eu zic ca 99% iti iese euro 3.
Daca e escris "EURO 3" in brief, euro 3 iti iese, problemele sunt cand e scris d3, atunci nu se stie chiar exact ce-ti iese.
Si cum taxa sare peste 2500€ mai bine o bagi pe Bulgaria sau astepti ca si taxa asta e ilegala si se pune la cale o noua taxa "ceva mai acceptabila".
Imi iese ca ar fi cam 2906 euro timbrul de mediu.
O suma enorm de mare.
Nu stiu care este treaba cu acest motor dar e chiar ciudat co2-ul e mult prea mare, probabil au incercat sa faca un motor euro 4 si nu au reusit nu stiu...
Am avut Golf din 1999 euro 3 cu co2-ul 146g/km, dar de ce este atat de mare la motorul tau nu stiu.
Mai exista o motorizare identica cu ALH-ul doar ca si aia este euro 2 desi alh-ul este euro 3 nu mai stiu exact codul motor.
In aceasta lista codul motorului tau apare ca fiind euro 3
http://www.slideshare.net/ognjen24/liste-euro3
Nu stiu ce sa spun.
Am inscriso pe BG cu 750 euro. O voi inmatricual pe RO peste doi ani. (taxa mai scade
VerdesAndrei1234567890 întreabă:
CRISTIANORONALDO7 întreabă: