anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am si eu o nelamurire. Am un golf 4 break fabricat in 2005 luna a opta adus din Germania, in seria de sasiu e trecut 2006.
Masina are filtru de particule cu catalizador dpf.
Totusi in carte este trecut euro 3 si CO2 178 unul prea mare pentru un motor diesel de 101 CP, dar nu prea imi vine sa cred ca daca calculez taxa pe site imi da niste cifre anormale pentru o taxa happy
Imi poate spune cineva care a mai avut o asemenea situatie si a trecut de rar?
Care este diferenta ca AXR-ul este categoric euro 4 si seaman leit cu ATD-ul care este euro 3 (trecut in acte)
Am auzit ca sunt masini care au intrat la RAR cu euro 3 si a facut euro 4 sau care au avut euro 2 si l-au facut euro 3.
Oare poate fi la fel si la mine?
Dau FUNDA!
Multumesc.

Răspuns Câştigător
| OldSoul a răspuns:

E scris in brief-ul mic undeva la punctul d2, este o linie si in randul de sus la sfarsit este scris d3/d4.
La unele masini in locul acelei linii este scrisa norma de euro de exemplu "euro3" la acele masini nu mai este scris d3/d4.
Daca e scris d3 inseamna ca exista posibilitatea sa iasa si euro 2 si euro 3, iar daca scrie d4 inseamna ca poate iesi si euro 4 si euro 3.

La tine, daca mai ai cartea masini uita-te acolo, ai o lista( ceva gen http://s27.postimg.org/4nnmhfaa7/Pr_code_sticker_comments.jpg ) pe care scrie codul motor si codurile pr, la unele mai scrie acolo "eu3" sau "eu 4" care inseamna ca masina este euro 3 respectiv euro 4 de fabrica, dar nu la toate scrie asta.

10 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Au fost si masini care au fost euro 3 si au iesit euro 2, tot la rar.
Asa ca mai bine asteapta-te sa iasa euro 3.
Eu zic ca 99% iti iese euro 3.
Daca e escris "EURO 3" in brief, euro 3 iti iese, problemele sunt cand e scris d3, atunci nu se stie chiar exact ce-ti iese.
Si cum taxa sare peste 2500€ mai bine o bagi pe Bulgaria sau astepti ca si taxa asta e ilegala si se pune la cale o noua taxa "ceva mai acceptabila".

| TicTac47 a răspuns (pentru OldSoul):

D3 ce inseamna. Unde scrie in acte?

| TicTac47 a răspuns (pentru OldSoul):

Am carte in fata si m-am uitat la sectiunea D3 unde scrie doar "Golf"
si Euro 3 scrie in sectiunea 14
ma uit bine sau nu?

| OldSoul a răspuns (pentru TicTac47):

Da, dupa cum spuneam la unele scrie d3 in loc de euro 3.
Te-ai uitat bine.
Dar dupa cum spuneam cel mai probabil va iesi euro3.

| TicTac47 a răspuns (pentru OldSoul):

La v7 unde sunt noxele imi spune 178. e prea mare pentru un motor TDI de ce are totusi si catalizator dpf si fitru particule.

| TicTac47 a răspuns (pentru OldSoul):

Daca este euro 3 cu 178 noxele, cu filtru particule si dpf, care ar putea fi taxa? in euro

| OldSoul a răspuns (pentru TicTac47):

Imi iese ca ar fi cam 2906 euro timbrul de mediu.
O suma enorm de mare.
Nu stiu care este treaba cu acest motor dar e chiar ciudat co2-ul e mult prea mare, probabil au incercat sa faca un motor euro 4 si nu au reusit nu stiu...
Am avut Golf din 1999 euro 3 cu co2-ul 146g/km, dar de ce este atat de mare la motorul tau nu stiu.

Mai exista o motorizare identica cu ALH-ul doar ca si aia este euro 2 desi alh-ul este euro 3 nu mai stiu exact codul motor.

| TicTac47 a răspuns (pentru OldSoul):

Deasta am si eu un semn mare de intrebare cu motoru asta. Fum nu scoate deloc nici macar cand este turata. Am zis ca ii fac raru pana la urma cu tot riscu dar nu stiu ce sa zic.
Mai degraba o pun pe Bulgaria.

| OldSoul a răspuns (pentru TicTac47):

In aceasta lista codul motorului tau apare ca fiind euro 3
http://www.slideshare.net/ognjen24/liste-euro3
Nu stiu ce sa spun.

| TicTac47 a răspuns:

Am inscriso pe BG cu 750 euro. O voi inmatricual pe RO peste doi ani. (taxa mai scade happy