Iti recomand cu mare incredere forum-urile specializate unde isi mai fac veac-ul mesterii adevarati, in cazul ford: forum.clubford.ro
Daca in vasul de expansiune poti sa vezi bule de aer in timpul functionarii motorului, atunci este bulita garnitura de chiulasa dar din cate vad multi care au problema asta, la ei era de la garnitura de la termoflot.
Inca o data, iti recomand sa te intrepti catre un forum specializat pentru ca aici nu vin mesterii (eu ti-am raspuns pentru ca m-ai contactat pe mail prin intermediul TPU, nu am mai intrat aici de luni de zile)
Un mecanic bun e greu de gasit insa ceea ce am invatat pe propria piele cu un Opel Astra G, e ca piesele se intretin, nu se inlocuiesc; insa daca ajungi sa inlocuiesti, atunci ia de pe o alta masina acelasi model, acelasi an, sh - iar daca pica iar, nu schimba fara alte investigatii pentru ca respectiva piese este defectata de altceva, deci nu ai aflat cauza ci doar ai eliminat din lista de probleme posibile.
Mentionez ca nu sunt mecanic si e strict din propria experienta insa ca idee, recomandare din partea cuiva care stie ce vorbeste:
- garnitura chiuloasa degradata
- chiuloasa fisurata
- termoflot(daca are)
- cel mai rau fisura in bloc
Daca iti face presiune mare in vasul de expansiune este ceva din garnitura sau chiuloasa.
Adevarul e ca ar putea fi amandoua, dar garnitura daca este nu-ti dai seama decat daca o desfaci si atunci trebuie sa o inlocuiesti obligat. Plus, daca era garnitura gaseai apa in motor. Nu cred ca-ti convine raspunsul, dar cumpara-le pe amandoua. In primul rand, chiar daca ai cumparat piesa SH, nu ar trebui sa cedeze dupa o luna.
Nu am presiune mare, ba chiar deloc in vasul de expansiune.Cum as putea proba garnitura? Am vazut niste tutoriale pe youtube cum ca s-ar putea verifica chiuloasa fara sa o desfaci.Stai sa iti explic mai detaliat
Primul termoflot mi l-a schimbat un mecanic aici in Spania, toate bune si frumoase, am ajuns in Italia la ceva timp iar s-a stricat masina.M-am dus la un mecanic acolo si cand colo ce sa vezi, termoflot-ul schimbat in Spania era de la alt model de ford, deci nu era piesa pentru masina mea.Am fost personal si am cumparat unu de acelasi model SH.Numai ca dupa ceva timp s-a dus si asta.As incerca cu unul nou, costa undeva la 100-120 de euro.
Nu imi face presiune in vas, ba chiar deloc.Cum as putea afla daca garnitura are vreo problema sau daca ar fi vreo fisura in bloc?