Probabil ai dreptate.Sar putea sa ai vreun fir rupt pe undeva, sau sa fie aproape rupt.Verifica firele si vezi ca vei rezolva problema
M-am uitat la toate firele masinii la care vine legat cd-playerul, si degeaba, tot nimic. Probabil mai sunt niste fire pe undeva.
Are si o siguranta in interior. Poate fi slabita.Sau verifica conectarea cd-player la bateria ta.
Nici-o sansa sa fie slabita, o scot cu forta de acolo ) siguranta e de 15. Am pus una de 20, si tot nimic. Am sa ma mai uit pe acolo.
Tensiunea de incarcare e buna, aparatele de masura rareori sunt calibrate perfect, o eroare de 0.1-0.2V ar putea fi de la ele. Incarcarea ideala e 14.6v la 2500rpm din cate stiu eu, la mine pe 3 aparate de masura diferite mi-a iesit 15v, dar n-am nici o problema, deci si tu ai putea sta linistit, sa nu sara de 15v...
Cat despre player, e clar ca e o problema din instalatia masinii. Verifica innaditurile de la mufe (daca exista), lamelele sigurantelor sa nu fie oxidate. Ar putea fi chiar si din contact, daca e trecut un fir de + prin el, cum ar trebui, care sa-ti inchida playerul in momentul in care scoti cheia. Daca e contactul pe duca si nu ii mai da acel + calumea, ar putea aparea simptomele descrise de tine.
Ia un spray de contacte si da peste tot pe unde ai acces, poate poate...
Posibil sa fie cum spui tu Vrumvrum, de curand am schimbat si contactul partea mecanica, si cand am scos mufa cu toate firele din partea electrica am rupt din greseala un piciorus unde vine fixata aceasta mufa si nu fixata bine, si partea mecanica adica contactul unde bag cheia nu a intrat cu totul, a mai ramas putin pe afara si trebuie sa imping din ambele parti sa pornesc masina, deoarece nu fac contact bine cele doua. Ma duc acuma sa verific partea electrica cum ai spus tu.
Deci e probabil sa fie din contact problema, daca zici ca nu e montat bine. Incearca sa rezolvi problema cu el, ca sa nu te mai chinui sa umbli la restul instalatiei.