Cutia automata nu cred sa influenteze prea mult pentru o joaca, la profesionisti ar fi altceva si ar conta chiar cutia!
Cred ca merge sa faci fara probleme pentru ce vrei tu, insa tractiunea la A5 din cate stiu eu e de 2 feluri fie pe fata fie integrala, este si pe spate? aici nici una nici alta nu ajuta prea mult in ceea ce vrei decat cea integrala cu setari. Dar din cate stiu (nu sunt fan VAG singurele masini nemtesti conduse sau detinute au fost bmw m3, bmw x5, ocazional opel) quattro mai ales la modele incepand cu 2005 are sistem asemanator cu ceea ce am descris mai sus adica tractiune integrala poate fi permanent sau decuplabila...
Si da audi are cea mai tare tractiune integrala dintre toate masinile premium si chiar sport, poate doar Subaru sa fie usor peste (denumita SAWD) si prin subaru ma refer la modelele acelea sport care sunt off-road sau pentru rally de fabrica, fara sa faci vreo modificare, un exemplu fiind Subaru Impreza WRX STI
Poti incerca insa, masina daca e bine pusa la punct si nu un cotet nu se va defecta doar din atat, insa nu face din asta o obisnuinta, tocmai ce am zis ca exista masini preparate doar pentru aceste drifturi de ce? pentru ca o masina stock nu e gandita strict pentru acest "sport"
Poti face ce vrei tu, dar totul are un cost sa stii!
Eu stiu ca drifturile se fac cu masini tractiune spate si cutie manuala, musai cu frana de mana clasica, nicidecum frana electrica cum exista pe multe masini in prezent, dar nu-s expert pe asa ceva
Ca unii se maimutaresc cu masini tractiune integrala, nu inseamna ca stiu sa faca sau ca sunt profesionisti
Am vazut pe alde victoras micula cum faceau drifturi prin parcari prin malluri cu ferarri, dupa aia nu-i mai gaseste garda ca stau pititi prin afara...
Insa sportivii care chiar fac drifting folosesc masini modificare special in acest sens, de la marci si modele precum bmw e36, e46, Nissan 200SX, Mazda MX-5 (Miata), Nissan Silvia la modele mult mai scumpe si mai bine modificate pentru acest sport, ai prins ideea masini cu tractiune spate
Probabil se pot face si aici artificii dar doar in cazul tractiunii integrala activa prin sistemul computerizat. Acest lucru inseamna ca poti distribui puterea pe rotile din fata sau pe cele din spate, in functie de preferintele sau necesitatile pe care le ai, facand si drift.
Pentru mine driftul este ceva useless pierdere de timp si de bani si uneori de aducere a unor probleme contraventionale sau penale dupa caz.
Cat despre cutia automata in sine habar nu am cat de mult conteaza sau nu, tot ce stiu este ca profesionistii folosesc cutii manuale pentru asa ceva...
Consecinte? Ori fi, poti rupe ceva la masina, evenmtual indoi, poti uza cauciucurile si cate nu mai sunt, te poti rasturna cine stie ce invirteli faci tu si te trezesti cu rotile in sus.
Normal ca se poate defecta anumite piese, suspensiile is primele afectate, directia, apoi fctie de ce rahaturi invirtite faci tu, ce am mai spus.
De motor si restul nu vad ce probleme sa fie, doar daca te rastori sa apara si acolo ceva.