Poate fi si o eroare care se poate reseta intr-un service sau cu un vag-com dar pot fi de exemplu placutele de frina uzate. In momentul cind se uzeaza se aprinde acest bec caz in care ar trebui schimbate. Cele din fata au senzori de uzura dar verifica-le pe toate patru. In mod normal ar trebui sa sesizezi asta la frinare. Apare un zgomot ca un suierat si o senzatie de patinare, ca sa-i zic asa. O ineficienta a frinarii.
Sau poate fi un fir rupt de la senzorii de la placutele de frina sau de la senzorii de ABS de la roti. Uita-te la placute si la firele care pleaca de la ele, de asemenea la firele de la sezorii de ABS de la roti.
Bafta!
Am un prieten care are un golf 4 si are aprins doar EPC-ul, l-am intrebat de ce si a zis ca a schimbat niste becuri la faruri/pozitie (nu stiu exact) iar de atunci s-a aprins martorul EPC. Trebuie sa te duci la un service ca-l stinga de pe calculator, nu e nimic grav. trebuie sa dai vreo 20 lei.
Mie mi s-a ars becul de la pozitie pe o parte si de atunci s-a aprins insa nu-mi venea sa cred ca ma anunta si la chestii de-astea. dar ce legatura sa aiba cu martorul ESP?
Asta e cauza deci si mie mi s-a parut absurd sa ti se aprinda din cauza ca schimbi un bec sau ca ti se arde. Martorul ESP nu stiu, dar daca zici ca de atunci s-au aprins amandoua nu-i bai, nici calculatoarele nu-s perfecte mai gresesc si ele. trebuie sa te duci sa ti le stinga