De meritat, nu merita, cu atat mai mult ca e o masina des intalnita, nu e ceva editie limitata, sa zici ca e o realizare.
Acum desigur daca vrei putere si vrei sa o pastrezi pana-si da duhul, da, sau daca vrei sa o faci ceva de show, dar in rest, nu merita, daca vrei sa treci peste ceva timp la alta masina, iti iei adio de la banii investiti.
Acum, de o resoftare, da, nu e mare "investitie", cam 200 de euro si aia e.
In rest, de modificari gen turbina, evacuare, injectoare, da, dar doar cand incep ale tale sa fac probleme, daca e tot sa le schimbi dai un ban in plus dar ai putere, asa se mai amortizeaza "costurile" dar in rest, e un moft costisitor.
Depinde de ce asteptari ai tu referitor la masina.
Turbina in primul rand, ca sunt slabe cele stock. Apoi, un soft "periculos", s-ar putea sa ajungi si la 180cp.
Resoftare fara turbina nu recomand, si-a facut un bun prieten Touranul 2.0 TDI de 170cp, l-a adus la 200cp cu soft original VAG, si au puscat 3 turbine in timp scurt. Abia ultima, trimisa la un atelier din Bucuresti, reconditionata si upgradata, a rezistat.
La fel si la 1.9 TDI cu injectia PD, turbinele sunt slabe, deci fara upgrade la ea, nu umbla la soft.
Evacuarea/toba sunt doar fite, daca nu ai DPF nu e nevoie sa umbli la evacuare.
Merita daca iti place masina suficient de mult.
P.S.: Dupa resoftare o sa fumege in draci, inclusiv cand pleci de pe loc usor. O sa zica toti ca ai injectoarele duse, si o sa iti afume spatele masinii.
uncas întreabă: