Ce carburator ai montat pe el? Schimba-i jiglorul principal cu unul mai mic, acul din capul pistonasului din carburator pe pozitie intermediara ( a doua ). Pe jiglorul principal scrie marimea lui, tu trebuie sa-i montezi unul mai mic cu doua puncte, pentru inceput, daca ai 96, montezi unul de 94 si observi consumul. Daca persista consumul mare, montezi altul de 92. Nu uita o carburatie mai grasa, evita griparea motorului, dar consumul mi se pare chiar exagerat! Nu uita sa-mi spui ce carburator ai montat pe scuter! Nu are relantiul nimic cu consumul!
Are relanteul mare Consuma extrem de mult sau.
Un motor de 100 ar trebui saconsume 5-6 %
Pai daca relanteul este mare nu se tureaza motorul mai tare=consum mai mult
Yama, cu 2 litri face 10 km si tu scrii de relantiu, hai mai Yama, despre ce vorbim, el nu are nici acul de pe jiglorul principal bine reglat si apoi si jiglorul principal este foarte mare! A mai fost unu aici pe TPU cu un peugeot, dar un Vivacity, aceeasi problema! Consum mare, i-am spus ce sa faca si a rezolvat problema! Hai sa traiesti Yama!
Si tu sa treiesti Cali! Eu asa am crezut ca am avut si eu problema asta la un Aprilia Rs 125 cm3 si tot asa facea!
Am carburator dellorto, nu stiu sigur de cat e, care e jiclorul principal? ala pe care trage aer sau pe care vine benzina? Daca il micsorez cu ceva nu e bine?
Http://www.pedparts.co.uk/product/940/peugeot-speedfight-carb-choke-kit asa arata
Demonteaza-i partea de jos, acolo gasesti jigloarele, cel pèrincipal este mai mare, iar pe el gasesti un numar 86 sau 88, eu ti-am dat ca exemplu, il demontezi si pui altul mai mic cu doua puncte, daca este 88 montezi unul de 86 si vezi cum stai cu consumul! Acul din interior trebuie sa-l montezi pe treapta adoua! Daca demontezi piulita din plastic (de deasupra carburatorului) de la cablul de acceleratie si scoti pistonasul afara vezi ca el continua cu un ac, acel ac trebuie pus pe treapta a doua, are trei trepte din fabrica! Practic pe pozitia din mijloc! Daca faci ce ti-am spus sigur o sa-ti scada mult consumul! Bafta!
Acolo in camera de amestec...cum ar venii, am un jiclor, da ala e la soc....nu stiu care, mi-am comandat un kit reparatii, se gaseste printre astea? http://piesepiaggio.ro/......-buxy.html
Da acolo in camera de nivel constant, este da in kit-ul de reparatie, acolo se vede si acul de care ti-am spus, ca se observa si siguranta de blocaj, acul acela cade direct in jiglorul principal poti urmari, cand ii dai gaz, acul se ridica iar benzina este absorbita din camera nivel costant prin jigerul principal. Pe ac vezi trei gaturi, tu trebuie sa-l montezi pe cel din mijloc! Si daca observi, ca inca iti consuma demontezi si-l pui pe primul gat de sus! Dar la tine este din jigloare! Ca sa faci o carburatie buna inchizi toate jiglerele de pe carburator la 0 si le desfaci o tura si jumatate (doar cele exterioare, cele de pe interior se strang maxim)! La cel de relanti n-are rost sa umbli!
Le-am tot strans si destrans pe toate.....ma pricep cat de cat la mecanica...cel de la aer cate ture trebuie sa aiba?
Pana sa apar piesele, schimba-i si pozitia acului, pe prima pozitie de sus!
Kitul de reparatie il am, l-am comandat mai demult, pai ala de aer e cel de amestec, are doar doua surube, de relanti si aer.
Sunt doua Aurele, eu m-am uitat si in fotografia pe care mi-ai trimis-o! Cel de amestec este sub cel de aer un pic mai in stanga! Ia mareste poza si o sa-mi dai dreptate!
L-am facut, cuiul ponton era stricat, si i-am pus altul
Uita-te pe jiglorul principal cat scrie pe el si monteaza-i altul cu doua puncte mai mic si vezi cat mai consuma! Deci daca este 86 tu va trebui sa-i montezi unu de 84! Scuze ca am intarziat cu raspunsul!
sebiku întreabă: