| deM0 a întrebat:

am un VW Golf 4 1.6 motorul SR.De pe data d 10oct am avut masina luata sub sechestru cu ceva probleme cu vechiul proprietar asta nu cont, problema s-a rezolvat si ieri mi-am primit masina inapoi dar acum problema e ca nu mai porneste. Adica porneste pentru 1 sec dar se opreste instant. Ce poate fi? Si nici calculatorul de bord al masinii nu se aprinde cand pun contactul. Precizez ca acum 2 sapt cand doar ce a dat frigul am fost la ea sa ii bag antigel ca sa nu crape motorul si atunci pornise.

8 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Daca porneste si se opreste dupa o secunda, e clar o problema cu immobilizatorul.
Ar trebui sa ti se aprinda si un bec in bord in forma de masina, cu o cheie in el.
Asta inseamna ca fie s-a stricat/pierdut cip-ul din cheie, fie una din celelalte elemente care au treaba cu citirea cip-ului.

I-ai dat curent?
Am patit saptamana trecuta sa fiu chemat ca cineva si-a dat curent la masina si i s-a stricat tot, la fel ca in cazul tau, pornea o secunda si apoi se oprea, computerul de bord nu se mai deschidea, si nici o parte din martori, asta, si alte defectiuni, sigurante arse, motorase defecte.
Acum desigur, poate nu e cazul si la tine, dar daca zici ca porneste si se opreste, sigur ai o problema pe partea de immobilizator.

| deM0 explică (pentru OldSoul):

Pai si asta e ceva ce s.ar strica din cauza frigului? Ca dupa cum am spus acum 2 sapt cand inca era ok vremea afara pornise. Si ce e de facut? Sa refac cheia sau ce?

| OldSoul a răspuns (pentru deM0):

Nu din cauza frigului, ci daca i-ai dat curent.


In cazul tau, trebuie de vazut exact unde e problema, si se schimba piesa defecta, daca exista o defectiune, daca nu exista, fie se adapteaza o noua cheie, fie se face immo off.

Eventual, daca ai o cheie de rezerva, incearca si cu aceea.

| deM0 explică (pentru OldSoul):

Cheie d rezerva nu am
Si curent da i.am dat pentru ca numai invartea bateria immo off cum se face?

| OldSoul a răspuns (pentru deM0):

Eh, vezi, i-ai dat curent, probabil de acolo a plecat si problema.
Desigur, asta daca problema a aparut imediat dupa ce i-ai dat curent.
Daca i-ai dat curent mai inainte de incident, nu e o problema.
Immo off, se face destul de simplu, problema e ca ai nevoie de un pc si de o interfata speciala, mai bine apelezi la cineva care a mai face lucrari de acest gen.

| deM0 explică (pentru OldSoul):

Salut, azi am chemat un tester acasa si i.a dat " engine start blocked by immobiliser" dupa aia a dat un tlf si cica ar trebui sa schimb ceasurile din bord si m.ar ajunge 550lei toata treaba ce parere ai ar fi vreo legatura cu ceasurile din bord si pornirea?

| OldSoul a răspuns (pentru deM0):

Da, asa e.
Cip-ul e citit de ceasurile de bord, care comunica cu ecu.
Pretul cam asa e, acum, depinde, unele persoane vand kit-ul de pornire complet, asta inseamnand ceasuri de bord+ecu+contact si cheie, daca ar fi vorba de kit-ul complet, da, cam ala ar fi pretul, dar daca e doar pentru ceasuri, mi se pare exagerat.
Sa zic, 200 ceasurile, +100-150 lei adaptarea si montajul.
Sau varianta mai ieftina, si mai rapida, cam 5-10 minute de asteptare, immo off daca e posibil laughing
Eu fac immo off cu 50 de lei (Acum nu stiu cu ce pret fac altii), dar nah, nu in toate cazurile se poate, daca sunt defecte ceasurile, e posibil sa nu reuseasca smecheria.

| deM0 explică (pentru OldSoul):

Nu stiu ce sa zic daca sunt defecte adica ele ceasurile merg mi se aprind toti martori turometru merge. Doar calculatorul de bord nu porneste