Salut. Pe facelift deja sunt folosite motoarele N47, adica acelea cu probleme la distributie. Si daca vrei sa o schimbi preventiv atunci te costa vreo 4000 lei fiindca trebuie sa dai jos motorul, distributia fiind in spate. Personal as lua unul pre-facelift fiindca acelea folosesc vechiul motor M47 ce e tank. Si cele facelift is ok dar as schimba distributia preventiv. Bafta!
Am înțeles, în principiu vreau sa schimb vechia mașina și vreau sa știu mai multe despre acest model (desigur bugetul de care dispun este pana în limita bunului simt) dar ca și model mi s-a zis ca ai probleme după un anumit nr de km. Caseta de direcție, distribuția, rulmenții se uzează destul de tare. Și în cazul meu eu știu cum sa am grija de o mașină nu conduc pe câmp dar zonelor în care ma deplasez sunt și rurale și urbane și de asta doresc un 4x4 la un preț rezonabil cu motorizare de 2L Disel
Skoda yeti nu iti place? Daca cumperi unul cu motorul 2.0 diesel de 110cp sau 140cp nu cred ca o sa ai probleme.
Nu sunt hater bmw dar mi se pare cam prea veche masinuta, dar daca tie iti place cumpara, nu inaintea sa o verifici intr-un service cat si prin carvertical
Faptul că merită sau nu să o cumpărați depinde de starea unei anumite mașini. Dacă verificați vehiculul pe Carvertical, de către un mecanic, vedeți că este fiabil și sigur de condus și, bineînțeles, vă place - cumpărați-l. Oamenii ar putea să vă vorbească despre avantajele și dezavantajele acestei mașini, dar fiecare caz este individual și multe lucruri depind de situație. Așadar, mult noroc cu achiziția dumneavoastră.