Eu am avut un a6 3.0 S-line. Cand accelerai erai bagat in scaune. Avea cam 250cp + un cip cam de 15 cai mai mult. Cand l-am vandut zornaia basul, ca si cum nu ai fi avut semnal. De vina era basul, la reprezentanta costandu-te 1000 de euro. Daca scoate fum negru, departeaza-te cat poti de mult de ea. Chiar daca problema se poate remedia, fumul e semn de neingrijit sau km multi. Sa iei unul cu maxim 250 000 km. Maxim! Daca vrei te pot ajuta cu preturile, iti mai spun cate ceva despre ele. etc.
Apropo. a6-ul meu consuma cam 12% mix.
2.0 TDI PD este un motor recunoscut pentru numeroasele probleme.
Pe mine m-ar interesa mai multe pareri despre motorul 2.0 tdi. Si as vrea maxim 160 000 km.
Eu am un Ford Focus 2 motor 1.6 TDCi si m-am saturat de probleme. Motorul acesta de pe a6 e la fel de problematic?
Am uitat sa-ti spun ca este problematic. Mai degraba iti iei un 2.5 sau 3.0. Apropo. daca consuma mai mult de 8% si nu trage cum trebuie (la 2.0) e posibil ca valva sa fie dusa. Mi s-a intamplat la a6-ul meu. O valva la reprezentanta era 3000 lei.
2.5 la modelele mai vechi consuma destul de mult. acum nu stiu la a6-ul mai nou. Am un a6 mai vechi cu 2.5 tdi la dezmembrari si consuma al dracului de mult (cam 17%), dar si masina era foarte grea.Mai este si 2.7 dar despre el nu stiu foarte multe. Ti-as recomanda 2.5 sau 3.0 pentru ca sunt multe motoare de astea, si au putine probleme. Iar daca vrei piese la 2.0, le poti gasi mai greu decat la 2.5 si 3.0. Salut!
2.0 TDI PD nu e numai pe A6, este pe o gama larga de masini de la wv. Si a avut probleme peste tot.
2.0 de pe audi se găseşte pe foarte multe maşini. Şi cred că este mai problematic ca 1.6 tdci şi tdi de pe ford, tdci-ul fiind puţin mai rezistent decât tdi. Dacă vrei un motor care să ducă, ia-ţi un 2.2 de mercedes. Îl iei cu 200 000kilometri şi te ţine milionul. Dacă vrei un audi, ia-ţi 2.5 sau 3.0. Dar fii atent! Nu un 2.5 de model vechi pentru că acela consumă foarte mult, are taxa mare. 2.5 şi 3.0 de model mai nou. Salut!