Butonul econ de la aerul conditionat climatronic sau start and stop? (econimisire combustibil).
Modul economic la climatronic ruleaza in felul urmator:
La functionarea acestuia pe timp de vara sa spunem se seteaza o temperatura in habitaclu de 22 de grade celsius (stanga, dreapta, fata, spate dca este dublu climatronic).
Pe masura ce mai deschizi usile si le inchizi temperatura variaza in interior si climatronicul porneste iar ca sa ajunga la temperatura setata de 22 grade celsius.
Daca nu apesi butonul economic la climatronic o sa iti bage in habitaclu 22 de grade continuu aer conditionat. Daca il apesi si e functional cand ajunge la temperatura de 22 de grade in interior se opreste si porneste cand urca temp u 2-3 grade.
Economia la combustibil e ca la start and stop undeva la 0-8 sau 1, 3l la suta de kilometri.
Pentru mine unul butonul econ la climatronic e ok dar start and stop mi se pare porcarie pentru ca puteam avea toti masini electrice daca tot nu vrem poluare...